sobota, 12 lipca 2014

Czasami warto pobujać w obłokach

Czasami warto pobujać w obłokach,
zwłaszcza na wakacjach
jest to jak najbardziej wskazane.


Ja właśnie oddaję się tej czynności
 (po kilku cudownie gorących, bezchmurnych dniach, dziś przyszło ochłodzenie,
ale dotyczy to jedynie pogody).
Moje myśli wciąż krążą wokół rozkoszowania się nic nierobieniem.
Już zapomniałam jakie to miłe uczucie :D


Dzisiaj chciałam pokazać Wam kolejną pracę jaką stworzyłam dla DP Craft
w cyklu dekoracje dla domu.
Ponownie powstało coś do dziecięcego pokoju i ponownie z użyciem delikatnego błękitu i beżu.
Do zbudowania balonu wykorzystałam styropianową kulę, 
którą pokryłam kawałkami płótna.
Beżowe sznurki i kosz powstały z juty
balon oplotłam sznurkiem piekarskim i przyozdobiłam samoprzylepną jasnobłękitną koronką
Jako balast użyłam maleńkich guziczków z tego zestawu, 
a w środku kosza umieściłam szydełkowy kwiatek.


A jak tam Wasze wakacje?

pozdrawiam gorąco
Mimowolne Zauroczenia

9 komentarzy:

  1. Świetny balon :) I moje kolorki :)
    Co do wakacji, to ja swoje wojaże po rodzinie zacznę od najbliższego poniedziałku. A w sierpniu będę oddawać się błogiemu nicnierobieniu (teoretycznie ;) ).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdo, dziękuję.
      Życzę Ci wspaniałych wakacji :*

      Usuń
  2. Świetny balon :) U mnie też był ostatnio post o bujaniu w obłokach ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego bujania w obłokach :-).Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany! Fantastyczny! Od razu przypomniały mi się zawody balonowe, które odbyły się u nas dwa lata temu; balony przelatywały tuż nad naszym osiedlem, widok był niesamowity, ale takiego ładnego balonu jak Twój nie było :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ninko, jak fajnie że jesteś :) Bardzo Ci dziękuję :*

      Usuń
  5. Ja chyba zamieszkam u Ciebie na stałe. Cudowności pokazujesz...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.