czwartek, 24 lipca 2014

Gratulacje

Pojawienie się dziecka w rodzinie to świetna okazja do świętowania
a wybierając się z odwiedzinami do dzidziusia
nie można zapomnieć o  kartce z gratulacjami dla rodziców.


Kartka z założenia miała być uniwersalna
ale mój syn stwierdził, że to gratulacje dla rodziców dziewczynki
więc niech i tak będzie.


Do zrobienia kartki wykorzystałam kilka papierów w jednej tonacji kolorystycznej
najwięcej miejsca zajmuje ten papier,
wszystko potuszowałam Disstres Ink.


Użyłam też tej ramki, którą przecięłam na pół,
dodałam też wstążkę vintage i serduszko.
Pełen wykaz użytych materiałów znajdziecie na blogu Scrapek

Kartę z wózkiem dostałam od Ani w prezencie :D

Dziękuję

pozdrawiam
Mimowolne Zauroczenia



7 komentarzy:

  1. absolutnie idealna. lekka, piękna

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjne szarpania , brzegi wyglądają jak wydarte z bardzo starej książki, całośc w pieknym klimacie.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna kartka i w moich ulubionych kolorach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna. Też wczoraj robiłam kartkę z podobnym wózeczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka jest naprawdę piękna

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna kartka :) elegancka i gustowna:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.