wtorek, 12 lipca 2016

Jak by to powiedzieć?

Trwają wakacje, podczas których niektórzy wypoczywają a inni wręcz przeciwnie,
zabierają się za przemeblowania, remonty itp.
Jak się pewnie domyślacie należę do tej drugiej grupy, czyli zakasałam rękawy i postanowiłam przemeblować moją pracownię, bo to chyba najlepsza nazwa dla pokoju w którym powstają moje prace. No bo czy to jest klasyczny Craft Room, sami oceńcie?
A może to atelier?
Choć u nas w domu obowiązuje robocza nazwa-Gabinet, co czasami tworzy śmieszne sytuacje bo niektórzy myślą że jestem stomatologiem :)

Przemeblowałam i ... odważam się Wam pokazać efekty mojej pracy.


Ostatnio wprowadziłam na blogu niewielką zmianę, by bloga oglądało się szybciej.
Mianowicie by zobaczyć całego posta trzeba go rozwinąć, klikając na napis poniżej.

A może Wy macie propozycję nazwy dla mojego miejsca pracy twórczej :)






Pozdrawiam Was gorąco
Ewa
Mimowolne Zauroczenia

12 komentarzy:

  1. Ja lubię takie rozwiązanie - choć na początku byłam przeciwniczką - teraz mi sie to podoba. Dzięki temu więcej mieści się na jednej stronie i wybieram to co mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku też byłam na NIE, a teraz jak widać powyżej :)

      Usuń
  2. Jak dla mnie jest to gabinet, taki klasyczny, elegancki, kojarzy mi się wręcz z jakimś prezesem ( i w dodatku mężczyzną) zupełnie nie wyobrażam sobie tego, że w tym pokoju jest pracownia :0 Mnie osobiście się bardzo podoba i poproszę o więcej zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. July All, bardzo się cieszę, że Ci się podoba.

      Usuń
  3. Ja też sądzę, że Twoja pracownia wygląda na gabinet :) - bardzo piękny gabinet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mia, no to pewnie zostanie po staremu :) Dzięki, że wpadłaś :*

      Usuń
  4. cudnie i jaki ład dla mnie wygląda jak gabinet ale Ty masz się w nim dobrze czuć i tworzyć piękne prace :) moja pracownia wymaga też generalnego porządku .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wando, jak tworzę to jakoś mniej tego ładu widzę :)
      Dziękuję ze mnie odwiedziłaś :*

      Usuń
  5. Lubię takie wnętrza z klimatem :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.