piątek, 5 sierpnia 2016

Z Tagiem

Dziś dla odmiany kartka, tym razem z wyjmowanym tagiem
w mojej ulubionej kolorystyce :)




z tekturą i tekturką :)
z koronkami, tiulem, gazą ba czego tu nie ma?


Muszę (chcę) opisać Wam przygodę z tą kartką.
Przygotowałam ją już jakiś czas temu, brakowało jej tylko wykończenia, mianowicie zaplanowałam sobie, że pocieniuję brzegi tuszem 
i super, co za problem?
Ale okazało się, że po ostatnich przemeblowaniach tak schowałam tusze, że nie mogłam ich znaleźć, przejrzałam praktycznie wszystkie miejsca w których było prawdopodobieństwo napotkania ich i nic.
Ręce mi opadły, bo choć kartka spokojnie mogła obyć się bez tuszowania to ja już nie.
Uczepiłam się tej koncepcji tak mocno, że o odpuszczeniu nie było mowy.
Jak myślicie, kto dopomógł?

Tak, Św. Antonii, wystarczyła prośba i tusze właściwie same wpadły w moje ręce.
Wiem, wiem nie powinnam Świętemu takimi pierdołami głowy zawracać...

A Wy jakie macie sposoby na zguby?


A tak z innej beczki...
Zawsze staram się aby zdjęcia były w miarę ok i lubię gdy nazwa bloga, która się na nich pojawia dopełnia całość a nie zakrywa połowę pracy. Dlatego najczęściej na moim blogu można znaleźć zdjęcia w pionie, choć są one jednymi z gorzej plasowanych jeśli chodzi o oglądalność, no tak już jest, że najlepiej odbierane są fotki w kwadracie czy prostokątne w poziomie.
Ale ten napis najładniej wkomponowuje mi się w zdjęcia pionowe, mam tam wówczas wystarczającą ilość miejsca. 
Dziś odważyłam się na inny krok,
 zrobienia ramki wokół zdjęć z nazwą bloga, tak mi się spodobała, że nie mogłam się oprzeć :)
podpatrzyłam ten patent u ArteBanale (zapytałam o zgodę oczywiście) ,
wejdźcie koniecznie na blog Agnieszki, znajdziecie tam nie tylko piękne zdjęcia ale przede wszystkim mnóstwo cudownych kartek, które uwielbiam.
Urzekają swoją prostotą a zarazem są jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne.



Jak Wam się podoba efekt ramki z napisów?


Pozdrawiam gorąco w deszczowy poranek
Ewa
Mimowolne Zauroczenia

Kartkę zgłaszam na TO wyzwanie

9 komentarzy:

  1. Śliczna :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Żabucha jest ;) Bardzo ładna, delikatna kartka, sama też takie lubię najbardziej. Fajnie, że bawisz się z nami - Kraftszopa, DT Filigranki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię co mogę, szukam żaby wytrwale :) Wiem, że jest dostałam już cynk, że to tylko mój kłopot. Bardzo dziękuję za przemiłe słowa.

      Usuń
  3. Piękna kartka ... swojego czasu były to również moje ulubione kolory i styl w pracach.. teraz troszkę odskoczyłam, ale po obejrzeniu tej kartki znów zatęskniłam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mia, uwielbiam te Twoje odskoki, cudne są! Dziękuję za Twój komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje ulubione barwy to i moje - Twoje ulubione. W takich lubię "Cię" najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna karteczka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.