niedziela, 16 kwietnia 2017

Radosnych Świąt

Z okazji Świąt, życzę Ci wszystkiego najlepszego,
radości, bliskości i możliwości celebrowania tych Świąt w pełni.

W tym roku na moim Wielkanocnym stole zawitał róż,
jest też obecny w prezentach dla gości.

Poniżej prezentuję jajko z życzeniami z użyciem grafiki od Janet, które wykonałam dla odwiedzających mnie w czasie Świąt gości a zarazem na wyzwanie,
 które właśnie ruszyło na blogu Digital Paper, ma być prosto i monochromatycznie, czyli tak jak lubię najbardziej. Zachęcam Cię do wzięcia udziału w wyzwaniu. Mam nadzieję, że Cię zainspirowałam.

Moja praca w całości utrzymana jest w różu, ale różnych jego odcieniach od intensywnego po zupełnie blady (jak na wstążce)




Z drugiej strony jajko wypełnione jest własnoręcznie zrobionymi czekoladkami,
prezentują się na różowym tle z nutkami, tę grafikę (odrobinę zmieniłam jej kolorystykę) znajdziecie TU




Do kompletu powstała prosta kartka
z tą samą grafiką





Pozdrawiam serdecznie

Eva
Mimowolne Zauroczenia

5 komentarzy:

  1. Radosnego przeżywania Świąt Wielkiej Nocy !!! pozdrawiam serdecznie i podziwiam piękne dekoracje ( oj, wpadły mi w oko;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kolorystyka i pomysłowe prezenty. Radosnego Świętowania :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko piękne! Cudownych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Radosnych i spokojnych Świąt !
    Pozdrawiam serdecznie-D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych i Spokojnych Świąt!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.