wtorek, 23 stycznia 2018

Nikt nie jest idealny

Ale czy to źle?

Poza tym czym jest ideał?

Już wielokrotnie złapałam się na tym, że coś co wydawało się być nieperfekcyjne
stawało się wyzwaniem a jego rozwiązanie przynosiło mi więcej satysfakcji niż gdyby było tak jak pierwotnie myślałam, że ma być.
Hmmm, zabrzmiało zawile i filozoficznie ale niech już tak zostanie :)

Dziś o tym, że perfekcjonizm wcale nie jest taki fajny :)

i o tym jak zachwycić się czymś co bardzo odbiega od ideału.

Moja Pani Zima...


czyli miniaturowy las w kompletnie nieperfekcyjnym wydaniu,
z wieloma krzywiznami, odarciami...



Zużyłam na niego praktycznie wszystkie zimowe zapasy.


A Ty lubisz gdy coś nie jest idealne? czy jednak wolisz gdy jest?


Buziaki

Eva
Mimowolne Zauroczenia

14 komentarzy:

  1. Las jak z bajki-jak zima w Narni :) Jak tam żadnych niedodoskonałości nie widze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem cudo Pani Zima.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Evo czy ty widziałaś kiedyś prosty las, bo ja nie? Tak więc twój lasek ze swoimi - jak to nazywasz - krzywiznami jest idealny. Pomijam fakt, że ja widzę tylko piękno, a nie jakieś tam krzywizny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Your blog is very useful for me,Thanks for your sharing.

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne mroźne piękności

    OdpowiedzUsuń
  6. perfekcjonizm potrafi nieźle utrudnić życie. No i tak jak mówisz - czym właściwie jest ideał? Jest jedna definicja, czy to subiektywne odczucie?
    Ten las jest genialny! I jest taki, jaki ma być - dla mnie piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dla mnie perfekcyjne choinki:-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak magicznie się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny las. Czasami też wydaje mi się że coś co zrobię nie jest idealne co mnie martwi ale z czasem nawet zaczyna mi się to podobać i czas sprawia że staje się to w sposób magiczny idealne :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieperfekcyjny, ale idealny! Piękny zimowy las :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow !!! it's beautiful and so lovely,i really like your good idea so much.Thank for sharing.

    หนังตลก

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.