niedziela, 23 lutego 2020

Gołębia

Cześć,
cieszę się niezmiernie, że znajdujesz czas, by odwiedzić mój blog,
jestem Ci za to ogromnie wdzięczna.

Dziś zapraszam do obejrzenia kartki w kolorze gołębim, 
to specyficzny odcień między szarością a błękitem, 
zawdzięcza swą nazwę ptakom, które mają przepiękne barwy piór. 
Skoro pojawił się kolor, nie mogło zabraknąć tekturowych ptaszków i mnóstwa innych tekturowych elementów, w końcu to inspiracja dla Crafty Moly.

A całość prezentuje się tak:






Pozdrawiam serdecznie,
mam nadzieję, że odwiedzisz mnie niebawem.
Ewa
Mimowolne Zauroczenia

MATERIAŁY:
Tekturki Crafty Moly
Papiery P13

6 komentarzy:

  1. zawsze wydaje mi się ,że twoje kartki są takie eleganckie i niezwykłe,podziwiam z wielkim zachwytem

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka i w Twoim stylu. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna!! Podziwiam za cierpliwość przy wycinaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.