poniedziałek, 3 października 2011

Na każdą okazję

Kwiaty są dobre na każdą okazję,
ba nawet bez okazji.


Tak, tak wiem potem więdną, ale coż,
przez chwilę potrafią przynieść tyle radości.


Dziś kartka z kwiatem, również na każdą okazję.

To zdjęcie jest zrobione na wysokości 2,5 metra,
tylko tam wstążka nie odbijała za mocno światła.
Chyba się domyślacie gdzie ją umieściłam ;) ?


Jest w moim ulubionym ostatnio zestawie kolorystycznym.
A to za sprawą pięknych papierów z Galerii Rae.


Na zdjęciu jest bukiet,
który układałam własnoręcznie i  jakiś czas temu trafił w ręce Młodej Pary.
Takie w pełni rozwinięte kwiaty lubię najbardziej.


Chyba powinnam zacząć zbierać pieniążki na maszynkę i wykrojniki,
bo patrząc na kilka ostatnich prac bardzo ułatwiły by moją pracę.
To co widzicie to ręczne wycinanki, więc proszę o wyrozumiałość.
A może pomożecie mi w wyborze?
Polecicie co warto kupić?

Pozdrawiam
Ja-mz

14 komentarzy:

  1. Karteczka jak zawsze zachwycająca! Wcale nie można się dopatrzeć, że ręcznie wycinasz elementy. Wszystko jest doskonałe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! Chyba gustujemy w tych samych kolorach :)Bardzo elegancka i subtelna! Papiery fakt- śliczne. Jeśli chodzi o maszynki to ja bez dwóch zdań polecam Big Shota, miałam Wizarda i jest mniej wygodna, no i "grzechocze" A wykrojniki, to już co się komu podoba:)
    Dobrej nocki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna. Precyzja wpędza mnie w kompleksy, bo nawet z maszynką i wykrojnikami lepiej mi nie idzie; Piekna kompozycja i cudna aranżacja zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. He? slucham? recznie?niemozliwe, to takie dokladne i piekne!
    jak cos ma grochy to dla mnie bajka :)
    Co do wykrojnikow i innych urzadzen to nie pomoge niestety u mnie zabawa konczy sie na dziurkaczach ozdobnych, wlasnie mysle nad niektorymi, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest jak to zawsze u Ciebie :) Pięknie, starannie wycinasz. Ja też kiedyś wycinałam sama ramki i kwiatki, nadal to lubię ale maszynka jest szybsza i dokładniejsza :) Polecam Big Shot tylko dlatego, że jest stabilna, wielka i trudno ja schować tak jak Cuttlebug. Tak się śmieje=ę, mi nie przeszkadza, że trudno ją upchać bo lubię ją bardzo za stabilość, często trzymam maszynkę na kolanach :) Kwiaty uwielbiam tak jak Ty, lubię nawet te, które już więdną, mają swój urok, np przekwitłe tulipany i malwy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie i jak zwykle elegancko i Ciebie, Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  7. posiadam Big Shota 2 mies. i nie zamieniłabym go na nic innego

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna ta karteczka i kwiaty również... nie wyobrażam sobie życia bez nich :) zawsze mam w domu świeże kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś tu przeczytałam o kompleksach-wiem coś o tym.Jak patrzę na Twoje prace to nic tylko wpadam w zachwyt i pierwsza przychodząca myśl to: "Ja też tak chcę":) Karteczka cudna jak każda inna tutaj:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam Big Shota express, jest cudowny, przyciskasz guzik i jedzie sama. Robisz super zdjęcia. Wierzyć się nie chce, że wycinasz to ręcznie, podziwiam za sprawność.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj, piekna karta, ja dalej jestem pod ogromnym wrazeniem recznego wycinania, chyle czola, jestes w tym mistrzynia.
    Kwiaty ciete w domu uwielbiam, mimo ze tak szybko przemijaja.
    pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
  12. kartka jest elegancka w moich kolorach zdjęcie przepięknie zrobione jesteś mistrzynią w robieniu zdjęć:)Co do wykrojników to nie wiem ponieważ ja także ręcznie wycinam:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna karteczka, podziwiam poświęcenie - robić zdjęcia na żyrandolu o_O
    Co do maszynki ja uwielbiam mojego robaczka czyli cuttlebuga, za jego poręczność i małe rozmiary, dzięki którym zawsze jest pod ręką :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna karteczka!!!! A co do maszynki to nie pomogę.... bo sama też wycinam ręcznie :))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.