piątek, 28 października 2011

Energetycznie

Nie wiem czy tylko ja tak mam,
ale jak dni robią sie krótsze, i słońca jest znacznie mniej
potrzebuję czegoś co mnie doładuje energetycznie.
Oprócz dźwięku trzaskającego drewna w kominku,
bardzo dobrze działa na mnie ogrzewcza siła czerwieni.


Dzisiaj prezentuję notes i notesik , zrobione dla wspaniałej dziewczyny,
która swoim entuzjazmem i pozytywną energią potrafi zarazić wszystkich wokół.




Pięknie dziękuję za wszystkie komentarze,
trzymajcie się ciepło
pozdrawiam
MZ

12 komentarzy:

  1. Piękny komplecik:)
    Faktycznie bardzo energetyczne są te papiery, uwielbiam:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Anulka, to moje resztki tych papierów, już mi się właściwie skończyły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny i faktycznie energetyzujący!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz, ja bardzo lubię połączenie czerwieni z odrobiną czerni. Przepiękny komplet perfekcyjnie wykonany:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie , wszystko spod twoich rąk zachwyca :) miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  6. Motyw cudowny- serwetki suszace sie na sznurku!
    Jak zwykle stworzone z wielkim wyczuciem i smakiem
    milego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne!! coraz cudowniejsze robisz rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie to razem wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne są Twoje prace - niby takie proste, a tyle w nich klimatu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.