poniedziałek, 14 stycznia 2013

W Kwiecie Wieku

Dziś na blogu UHK Gallery Inspiracje rusza pierwsze w tym roku
pt " W Kwiecie Wieku"
a odnosi się do przypadających już za tydzień
Dni Babci i Dziadka.


Czy macie przygotowane prezenty dla nich?


Co to za pytanie, pewnie, że tak!
To oni nas rozpieszczali gdy byliśmy dziećmi, zawsze mieli dla nas czas,
nigdy się nie spieszyli, byliśmy dla nich najważniejszymi ludźmi na świecie.
Teraz nadszedł czas by pokazać im, że o tym pamiętamy.

Do dziś dźwięczy mi w uszach pytanie moich dziadków,
gdy tylko przekraczałam próg ich domu-
Kochanie, zjadłabyś coś?
Dlatego nie mogłam się oprzeć i z tej okazji przygotowałam 
przepiśnik.


Zrobiłam go z najnowszej kolekcji papierów UHK Gallery


Dodatkowym wymogiem w wyzwaniu, 
prócz dowolnej interpretacji samego tematu, 
jest użycie w swojej pracy przynajmniej jednego kwiatka , 
ja zrobiłam go własnoręcznie z kawałka gazy
i przykleiłam do wstążek na grzbiecie przepiśnika.

Chciałam Wam gorąco podziękować
za wszystkie komentarze pod postem z bałwankami,
XOXO

Przypominam również o CANDY,
które trwa jeszcze tylko tydzień :)
ZAPRASZAM


Ewa
Mimowolne Zauroczenia

23 komentarze:

  1. Ale cudny!Od razu zrobiłam się głodna! Hi hi

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj cudny! Taki klimatyczny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu, jak miło Cię gościć, dawno Cie nie było :) Dzięki :*

      Usuń
  3. Really, you're my source of inspiration.
    Hugs.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny!!! Zachwyciłaś mnie tą pracą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały, nastrojowy przepiśnik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny przepiśknik! i jak zawsze perfekcyjnie dopracowane detale:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym dostać takie cudo od mojej wnusi, ale Oleńka ma dopiero 8 miesięcy- może za lat parę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycający! Podziwiam za elegancję i jak zawsze przepiękne i klimatyczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny jak wszystkie Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki piękny... niezwykle klimatyczny i elegancki :)
    Pozdrawiam Cię Ewo z zimowej (wreszcie) Stalowej Woli :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny przepiśnik :)ja nie mam już babć i dziadków - ale mój syn może jeszcze na na tym polu poszaleć :))
    pozdrawiam Cię ciepło♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy15.1.13

    Poprostu super! Jestem zahwycona!
    Ulya.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny!!! Elegancki i dostojny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.