piątek, 9 sierpnia 2013

Eko-scrapbooking

Lubicie "szary papier", 
tak na marginesie, zawsze się zastanawiam kto nadał mu tę nazwę?
Przecież szary nie jest :)
ale do rzeczy, ja bardzo lubię
daje tyle możliwości, jest fajny sam w sobie a zarazem może być świetną bazą do ozdabiania.

Kiedyś sama oklejałam okładki zeszytów "szarym papierem",
by móc potem zrobić z niego coś ciekawszego niż sklepowa sztampa, a dziś?
A Dzisiaj jest eco-scrapbooking!!!
TU mogę znaleźć wszystko czego potrzebuję:
zeszyty, notesy, teczki, 
pudełka na słodkości lub inne drobiazgi, na kartki, 
bazy na kartki i do mini-albumów
a nawet papierowe torby.

Muszę się Wam pochwalić, że WYGRAŁAM TO CANDY


super, prawda !!!

Nic bym nie wiedziała, bo byłam na wakacjach 
całe szczęście dostałam cynk od Mariusza,
za co jeszcze raz dziękuję!

Całuję,
Ewa

10 komentarzy:

  1. Ewcia gatulacje, swoja droga dowiedzialam sie o fajnym sklepiku :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję stworzysz przepiękne prace:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej i już czekam na efekty pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Ja bardzo lubię szary papier i takie eko-wyroby:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy12.8.13

    Gratulacje - będą świetne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje ! Świetny zestaw i wtakim stonowanym kolorze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje wygranej! swoją drogą o szarym papierze wczoraj tę samą rozkminę z Mru miałyśmy :D dlaczego szary skoro jest brązowy xD ale tak, uwielbiam i właśnie na niego poluję xD

    OdpowiedzUsuń
  8. moje serdeczne gratulacje wygranej

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.