środa, 28 sierpnia 2013

Grasz w Kolory?

Wakacje minęły,
czas brać się do pracy,
pomyślałam, że początek roku szkolnego to również dobry moment aby zacząć robić coś nowego,
nie, nie, nie szukam nowej pasji, nie idę też do szkoły,
mam na myśli pewien projekt w ramach scrapbookingu do którego chciałabym Was zaprosić.
Ale od początku:
zauważyłam, że robiąc kartki czy inne "papierowe" prace
często mam "fazy" na konkretne zestawy kolorystyczne (tak, tak ja używam kolorów wbrew pozorom :)), dotychczas tłumiłam to w sobie, bo jak tak może być żeby kartka po kartce była w tej samej kolorystyce, ale doszłam do wniosku, że skoro mam taką potrzebę to może warto to wykorzystać i zrobić coś twórczego, dlatego postanowiłam już się nie opierać swoim wewnętrznym potrzebom a wręcz im ulec.
Mój pomysł polega na tym aby każdy miesiąc był pod patronatem konkretnych zestawów kolorystycznych,
czyli aby przedstawiane w danym miesiącu prace były właśnie w tych kolorach,
oczywiście jest to zabawa, więc odstępstwa są prawdopodobne, a nawet wskazane :)
Nie wiem co z tego wszystkiego wyjdzie, ale mam nadzieję że zechcecie się przyłączyć do zabawy
Grasz w Kolory?
 a prezentowana przeze mnie paleta kolorystyczna zainspiruje was do stworzenia prac właśnie w oparciu o proponowane kolory. Co Wy na to?
Postaram się aby co miesiąc pojawiła się paleta kolorystyczna, wraz ze zdjęciem - inspiracją, a do tego moja praca w podanej kolorystyce.

Moja propozycja na wrzesień to:


biel, beż, krem, błękit i granat

Moja praca powstała jako element wystroju pokoju mojego syna,
który utrzymany jest właśnie w tej kolorystyce.


W tej chwili jest to kartka, która stoi na regale,
ale z czasem zawiśnie na drzwiach do pokoju.


Jako że, pokój jest w stylu marynistycznym,
 to i praca zawiera elementy wiążące się z nim,
jest koło ratunkowe, węzeł na lince, 
stempel róży wiatrów, jest też gaza imitująca sieci. 


Lniane tło i "metka" na sznurkach to papiery z kolekcji 100%


natomiast papiery w paski pochodzą z Galerii Rae


Do stworzenia tej pracy wykorzystałam  mapkę
dlatego zgłaszam ja na wyzwanie w ScrapMap


Co trzeba zrobić by przyłączyć się do zabawy
Gra w Kolory
- zrobić pracę w proponowanej kolorystyce,
- jej zdjęcie umieścić na swoim blogu 
- będzie mi miło jeśli zamieścicie informację o zabawie z linkiem do tego posta
 (zdjęcie z paletą kolorystyczną chętnie wyślę na maila)
- link do swojej pracy zamieścić poprzez "żabę"-wystarczy kliknąć na niebieski przycisk po lewej stronie
to tyle


pozdrawiam Was serdecznie
Ewa
Mimowolne Zauroczenia


40 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie kolorystyczne zabawy - motywują mnie do działania. Wczoraj opublikowałam posta z robótką która idealnie wpasowuje się we wrześniowe kolory tylko czy może to być praca już publikowana?
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam pewna, że jeśli ogłoszę początek zabawy dziś to pierwsze prace mogą pojawić się dopiero we wrześniu a tu proszę, już są :)
      Rozumiem, że za szybko ci się nadusił przycisk publikuj posta bo miało być dopiero dzisiaj ;)
      Brydziu zapraszam do zabawy, jeśli chcesz to wklej link do tego wczorajszego posta, a jak masz ochotę to zrób coś jeszcze będziesz miała do kompletu :)

      Usuń
  2. No przepięknie to zrobiłaś!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana, a czy nie uważasz że ten temat ładnie łączy się z nową zimową kolekcją UHK Gallery?

      Usuń
  3. Witaj Ewuniu! Karteczka piękna i dekoracja do pokoju syna też. Szkoda, że nie scrapuję, bo bym się do zabawy przyłączyła. ;)
    Pa, Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, ale to nie muszą być prace scrapowe, może być cokolwiek co sama zrobisz-zapraszam :)
      Dziękuję za przemiłe słowa.

      Usuń
  4. Piękny zestaw kolorystyczny i jak zwykle niebanalny pomysł i niebanalna kartka - mam nadzieję, że uda mi się też wziąć udział w Twojej zabawie :)). Przesyłam uściski - Mia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mia-zapraszam, robisz tak piękne rzeczy, że tylko wzdycham żebyś znalazła czas. Pięknie dziękuję za komentarz.

      Usuń
  5. Świetny projekt, piękna wrześniowa paleta, a kartka jak i jej cała oprawa rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :)
    Jest, czekalam na post :) Bardzo fajna zabawa.
    A te morskie opowiesci sa przepiekne, pokoj Twojego syna musi byc magiczny, Ty masz zlote raczki, aranzacja pierwsza klasa!
    Ja rowniez tak jak Brydzia zastanawiam sie czy mozna zglosic prace juz publikowana?
    usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko, pewnie że możesz zgłosić te dzisiejsze dzieła są rewelacyjne :)
      Co do pokoju, to cały czas się robi, ale to naturalne że pewne elementy przybywają inne okazują się zbędne, dlatego to jest miejsce w którym zawsze jest mnóstwo do zrobienia :D Chociaż przyznaję, ze chłopak dba o porządek.

      Usuń
  7. przepiękna karteczka ten klimat morski rewelacja aż rozmarzyłam się:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne są wszystkie Twoje prace, paleta kolorystyczna zachwyca za każdym razem:). Chętnie przyłączę się do zabawy. Pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mad lenia- serdecznie zapraszam, jestem ogromnie ciekawa wszystkich projektów :)

      Usuń
  9. Uwielbiam odwiedzać Twój blog- jego magiczny klimat... Zawsze wchodzę z paska bocznego ode mnie, choć nie zawsze zostawiam komentarz. Praca przeurocza. Chciałabym podjąć się wyzwania, ale nie bardzo mam z czego, jeśli chodzi o motywy wakacyjne. Pozdrawiam cieplutko i jeszcze wakacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jadwigo, ale wcale nie musisz się trzymać tego tematu, wystarczy że zastosujesz paletę kolorystyczną, a jak ją rozplanujesz i w jakim projekcie , wybór należy do Ciebie. Przecież może z tych kolorów powstać przepiękna kartka na Święta Bożego Narodzenia, na Chrzest czy Ślub, mnie akurat pasował taki temat-zapraszam i dziękuje za komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudna praca, nie mogę się napatrzeć !
    jak sie wyrobię z zamówieniami, to się zgłoszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna paleta barw Kochana, jak zawsze idealnie dobrana,plus to, ze Twoje projekty sa
    dopracowane w kazdym detalu!!!
    Uklony dla Talentu!!!
    Pozdrowienia i serdecznosci i zapraszam do mnie
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomysł bardzzo dobry a kolorystyka wrześniowa jest najpiękniejsza na świecie. Niestety nie moge się przyłączyć ale pomysł jest okej:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulino, fajnie, że Ci się podoba, szkoda że nie możesz się przyłączyć.

      Usuń
  14. Świetna dekoracja :))
    a do zabawy się przyłączę, jak tylko będę miała okazję. :)
    pozdrawiam cieplutko z pięknej i słonecznej Bawarii

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj ponownie :) To ja chyba pierwsza podlinkuje sie :)))
    http://drewniana-szpulka.blogspot.de/2013/08/nareszcie-cos-dla-chopcow.html
    oczywiscie zglaszam patchwork.
    I w pasku bocznym zamieszcze info o tej zabawie.
    buzka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko udało mi się zainstalować żabę,bardzo dziękuję za Twój udział.

      Usuń
  16. Fajna zabawa choć ja ostatnio nie zrobiłam nic w niebieskościach... ale zaraz moje krzesło! Może je podlinkuję?

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja niestety muszę do szkoły! I tak już od 45 lat! Maskara!!! Jaka szkoda, że nie mam zdolności w tej dziedzinie bo zabrałabym się od razu do roboty.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pozwolilam sobie wskoczyc. Zewnetrzna czesc pracy pasuje kolorystycznie mam nadzieje. Srodek moze troche mniej :) Z reszta, zawsze mozna mnie pominac i nie brac pod uwage :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja również przyłączam się do zabawy, chociaż kolory niespecjalnie moje :) ale miło było spróbować czegoś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam kilka prac do zrobienia i właściwie nie zdecydowałam jeszcze w jakich kolorach będą :) Mam nadzieję, że uda mi sie wykorzystać przygotowaną przez Ciebie paletę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna kartka i gama kolorystyczna, która bardzo mi się podoba. Mam nadzieję, że zdążę ze zgłoszeniem swojej pracy, bo bardzo ciekawą zabawę wymyśliłaś :) Taką twórczą. Pozdrawiam Cię serdecznie. Marta

    OdpowiedzUsuń
  22. To jeszcze ja! W ostatniej chwili, ale udało się :) pozdrawiam i juz czekam na następną gamę kolorów!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.