wtorek, 20 sierpnia 2013

Do Kompletu

Dobra, dobra wiem, 
nie odzywam się, nie publikuję, siedzę cicho-ale to nie leń,
nie zapomniałam o Was!
Bardzo tęsknię!

Mam kilka rozpoczętych projektów, 
i jakoś same nie chcą się skończyć, czekają na mnie, czy co?
A moja uwaga teraz koncentruje się na zupełnie czym innym.
..................................

Niedawno byłam w odwiedzinach u maleńkiego chłopczyka,
chciałam aby miał jakąś pamiątkę po tej wizycie,
więc zrobiłam pudełko (dość spore), które stało się opakowaniem dla ręcznika kąpielowego,
ale z czasem może posłużyć jako schowek na kartki z życzeniami, 
czy pierwszą czapeczkę, skarpetki czy śpioszek itp. 


Pomyślałam, że skoro ręcznik ma motyw żyrafki, 
to pudełko ozdobię tym samym,
musicie sobie wyobrazić moją minę,
 gdy okazało się iż motywem przewodnim w pokoju maleństwa jest właśnie żyrafa.


Jak to u mnie często bywa, projekt jest oszczędny w formie, z niewielką ilością kolorów i ozdób.
Do zrobienia pudełka wykorzystałam UHK-owy papier z serii DUO.


 jeśli macie ochotę na duże zakupy za niską cenę, to polecam dział wyprzedaz,
można się nieźle obłowić :)


Chciałam się też z wami podzielić miłą informacją,
otóż mój urodzinowy tort z poziomkami został wyróżniony na blogu Piątek 13
a w nagrodę otrzymałam wybrane przez siebie kolekcje papierów (1 zestaw dużych i 1 małych),
w związku z nadchodzącą jesienią w obu przypadkach wybrałam 100%


prawda, że idealne na chłodniejsze dni?!
Zwłaszcza motyw swetrowy wydaje mi się niezbędny :)

całuję Was gorąco
Ewa
Mimowolne Zauroczenia



18 komentarzy:

  1. Pięknie oprawiłaś upominek dla maleństwa. Gratuluję wygranej i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze pudełeczko a żyrafka jest fantastyczna:) pozdrawiam i gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna żyrafka :) i gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jednym słowem kobieca intuicja, jeżeli chodzi o żyrafkę. Piękny prezencik!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem pod wrażeniem, skromne i delikatne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię skromnie, a może nie umiem na bogato? Dzięki za odwiedziny.

      Usuń
  6. Ewcia fantastyczy zbieg okolcznosci jesli chodzi o zyrafe :)
    Cudne pudelko,zastanawiam sie czy zyrafke obszylas na maszynie?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne i bardzo delikatne pudełeczko :))) Żyrafa jest fantastyczna :))

    OdpowiedzUsuń
  8. nic dodać nic ująć rocze

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewo przesliczna praca:) No i tak tak tesknimy!!! Bardzo :) Gratulacje wyroznienia i wspanialych papierow :) xoxo Aneta

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodka żyrafka, pudełko śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.