poniedziałek, 9 czerwca 2014

Podsumowanie majowej Gry w Kolory

gdzieś mi zniknęła pierwsza część posta???
uzupełniam zatem

Pięknie dziękuję wszystkim uczestnikom majowej Gry w Kolory
zgłosiliście przepiękne prace,
bardzo się cieszę, że majowa paleta kolorystyczna przypadła Wam do gustu.
Wielkie buziaki dla Was.
Jak wspominałam we wcześniejszym poście miałam ogromną trudność
kogo wyróżnić
bo prace były naprawdę przepiękne.

Tyle czasu jeszcze się nie zastanawiałam
ale doszłam do wniosku, że ten czas w niczym nie pomaga
więc postanowiłam wybrać zwycięzcę majowej Gry w Kolory.


Do ścisłego finału zakwalifikowały się 3 prace
te pokazałam najbliższym i to oni podjęli ostateczną decyzję.
Zwycięzcą majowej Gry w kolory jest...

tadam


Gratuluję Kochana
i poproszę o kontakt na mail
decoracje7@gmail.com

a już niedługo kolorki na czerwiec

pozdrawiam
Mimowolne Zauroczenia

4 komentarze:

  1. Gratuluję, box przepiękny, urzeka delikatnością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajeczna praca i w pełni zasługuje na wygraną ! Iwonko ... GRATKI WIELKIE !
    A Tobie Ewuniu wielkie podziękowania za wspaniałą zabawę !

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i delikatna praca :)
    Gratuluję i dziękuję za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Wam Dziękuję wszystkim i każdej z osobna:) Strasznie się cieszę z wygranej!!! To taki dowód na to, że podoba się to, co robię i motywacja do dalszej pracy:) Jeszcze raz dziękuję za wspaniałą zabawę!!! :) pozdrawiam. Iwona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.