czwartek, 26 czerwca 2014

Gdy chcesz podziękować ...

Zbliża się koniec roku szkolnego,
to czas na podsumowania ale i podziękowania.
Za co?
to, każdy ustala indywidualnie.


Wychowawczyni mojej pociechy lubi prosty styl
dlatego kartka musiała być bezkwiatkowa.
Przygotowałam podziękowanie, które powstało jedynie z baz do kartek i do pudełek
oraz dodałam malutkie serduszko z kolekcji Love Rose-Anemone.


Wydaje mi się, że trafi w styl i gusta obdarowanej osoby.


a już za moment WAKACJE!!!
Hurra!!!


pozdrawiam
Mimowolne Zauroczenia

Wykaz materiałów znajdziecie na blogu Scrapek.pl

Kartkę zgłaszam na TO wyzwanie

7 komentarzy:

  1. Przepiękna jest. Taka idealnie elegancka! Genialny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czesc kochana, jestem na doslownie chwilke :)
    Karta cudna, jestem pewna ze sie spodoba bo mi ogromnie prztypadla do gustu.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ewunia, gadaj za raz, co to za cudny wykrojnik piórkowy! :)
      Chociaż nie zdziwiłabym się, jakby to cudo było wytworem Twoich łapek ;)

      Usuń
  4. Ja nie umiem takich prostych kartek robić, za to Ty stworzyłaś cudo :) Piękna :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Wednesday's Creative Inspirations.Jutro zapraszam na kolejne. Powodzenia. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.