czwartek, 10 listopada 2011

Przeczucie

Przeczucia -miewacie?
ja często, choć sprawdzają się nie w 100%,
tak jak z płcią dziecka, które ma przyjść na świat.

I tak też było w tym przypadku,
moja koleżanka wraz z mężem oczekiwała na rozwiazanie
i dookoła były zakłady jakiej płci będzie dziecko,
bo rodzice postanowili nie dowiadywać sie wcześniej.


Moje przeczucie mówiło mi, że mam zrobić słodką, dziewczęcą kartkę
więc wybrałam papier/y i zabrałam się do pracy.


Po drodze znalazłam też bardzo fajne wyzwanie z takim zestawem kolorystycznym


pomyślałam-idealnie.

I co?
Po pierwsze koleżanka urodziła synka-
Kochana jeszcze raz wielkie gratulacje!

(a wystarczyło obrócić papier i byłaby kartka dla chłopca)

A po drugie wyzwanie trwało do wczoraj
a od kilku dni moja współpraca z łączami internetowymi była mocno okrojona.


Ale czy to oznacza, żeby nie wierzyć przeczuciom?
Nieeeee,
bo to przecież wyjątek potwierdzający regułę ;)

Ściskam Was ciepło
i życzę cudownego długiego weekendu
co robicie w te wolne dni?
mz

mam nadzieję, że dzisiaj uda mi sie opublikować posta

19 komentarzy:

  1. Karteczka prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jest prześliczna. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna i słodka karteczka!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka w cukierkowych kolorach. Bardzo delikatna i taka słodka:) PS też miałam problem z zamieszczaniem postów ale da się przechytrzyć bloggera:) Jeśli jesteś ciekawa szczegółów, daj znać:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodka, delikatna i z klasą.
    Przeczucia ja też miewam. Jednak wolę te dobre niż złe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem naszpikowana przeczuciami. Zazwyczaj mnie zwodzą i zawodzą;)
    Ale co tam moje przeczucia jak widzę taką karteczkę. Śliczna! Pięknie słodka! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna karteczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. kartka śliczna. Gdybym to ja była ta kobietą w ciąży i urodziła bym synka to i tak chciała bym dostać tę kartkę :) Na pamiątkę właśnie Twoich przeczuć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczna ta kartka! Jak to wszystko jest starannie dopracowane, jestem za kazdym razem pod wrazeniem.
    Ja mam bardzo czesto jakies mysli, ktore potem staja sie rzeczywistoscia. Strac cos myslec ;)

    Pozdrawiam
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  10. No nic, może kolejna koleżanka urodzi córeczkę:)
    Ja też mam przeczucia, zazwyczaj dobre i uczę się ich słuchać i iść za nimi.

    OdpowiedzUsuń
  11. tez myslalam, ze bedzie dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna karteczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla Twojej kolezanki:)
    Karta bardzo piekna, idealnie doslownie idealnie wykonana.
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest prześliczna!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna karteczka:)
    Dziękuję Ci, Kochana, za ciepłe słówka:) i czekam na info a propos zakupów.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewo :) uwielbiam twoje prace. Podziwiam wszystkie detale... zaczęłam też przygodę ze scrapbookingiem, choć skromnie i nieśmiało ale to wspaniała zabawa! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Przeczucia, przeczucia każdy je miewa czasem się sprawdzają a czasem jest zupełnie inaczej. Dosłownie : nie ma reguły :) Karteczka idealna, kolory takie jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.