niedziela, 20 listopada 2011

Magia Cyfr

Pewnie nie pamiętacie już mojego pierwszego posta?
i trudno się dziwić, bo
ja sama przypomniałam sobie o nim dopiero
gdy zobaczyłam dzisiejszą datę w kalendarzu


hmmm, cyfry właściwie te same
a jak wiele przez ten czas się zmieniło.


Ten dzisiejszy, to mój 99 post,
nie przypuszczałam, że przygoda z blogowaniem tak mnie wciągnie,
i że dzieki temu poznam tylu wspaniałych ludzi.


Może to magia tych trzech cyfr?


sama nie wiem?


Wiem za to, że warto mieć marzenia
i choć spróbować je realizować.

pozdrawiam
mz

8 komentarzy:

  1. Dla mnie to bardzo szczegolna data, widze ze i dla Ciebie rowniez:)))))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero zauważyłam. :) Interesujący układ cyfr. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie 20 11 to zawsze radosna data:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Data rzeczywiście ciekawa;) 11 listopada tego roku też mnie zachwycił, jeśli chodzi o układ cyfr:)
    Wszystkiego najlepszego Ci życzę!
    A zdjęcia- piękne...

    OdpowiedzUsuń
  5. też nie zauważyłam wcześniej, no faktycznie ciekawy układ... życzę spełnienia jeszcze wielu marzeń. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super:) gratulacje i sto lat z okazji tego roczku:))) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem wzrokowcem i nie zaglądając na pierwszy Twój post kojarzę właśnie takie okno tylko "zimowe", zmrożone, z tą samą "magiczną" datą :) Gratuluję tylu postów i życzę kolejnego tak twórczego roku. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy30.11.11

    Gratuluję i czekam na setny!
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.