czwartek, 17 listopada 2011

Złota Polska Jesień

"Złota Polska Jesień"
to tytuł
konkursu zorganizowanego pod patronatem SP

oto jego wytyczne: 
temat konkursu: "Złota Polska Jesień" 
należy stworzyć mini album o tematyce jesiennej (mini, czyli mniejszy niż format 20 x 20)
musi to być nowy - świeżo wykonany specjalnie na ten konkurs album
album musi mieć min. 4 karty + 2 okładki
    W tym roku jesień naprawdę jest złota,
    więc trudno było się oprzeć pokusie wzięcia udziału w tym konkursie,
    i się nie oparłam :)

    Oto moja interpretacja:


    album zgodnie z wytycznymi jest maleńki,
    ma wymiary 12 na 7 cm.



    Taką Jesień ubóstwiam


    ze złotymi jabłkami


    z parasolem,
    który chroni od słońca a nie przed deszczem


    z drzewami pełnymi złotych, żółtych,
    pomarańczowych, czerwonych i beżowych liści


    w ciepłych i wygodnych butach
    na dłłuugich spacerach


    z koszami pełnymi grzybów


    i orzechów


    No bo jak nie kochać takiej jesieni?


    A oto pomysł, który przyświecał mi od początku pracy nad tym albumikiem.
    Litery z kolejnych stron tworzą napis AUTUMN,
    łatwiej było mi znaleźć słowa po angielsku niż po polsku (JESIEŃ),
     bo cóż mogłoby się zaczynac od Ń?

    to chyba najdłuższy mój post,
    a mógłby być jeszcze dłuższy :)


    pozdrawiam
    mz

    12 komentarzy:

    1. Wow! Piękne maleństwo i jak pomysłowo wykonane i pokazane!
      ps
      pamiętasz o tych ramkach?

      OdpowiedzUsuń
    2. witaj oczywiście piękny notes , a jakoś tak wyszło że cofnął mi się post do końca i czytałam go od końca , brzmi jak piękny wiersz

      No bo jak nie kochać takiej jesieni ?

      pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    3. Albumik jest śliczny, bardzo ciepły :) A gdzie zdjęcia synka? ;) Pozdrawiam, Asia

      OdpowiedzUsuń
    4. ps. co zaczyna się on ń... ńie wiem ;)

      OdpowiedzUsuń
    5. Trzeba miec ogrona wyobraznie, aby prace byly niepowtarzalne, Ty ja masz!
      Przepiekny.
      pozdrawiam cieplutko

      OdpowiedzUsuń
    6. Przepiękny ten mini albumik :)Ja niestety nie mam talentu i cierpliwości do papieru, ale z przyjemnością podziwiam takie cuda u innych :)

      OdpowiedzUsuń
    7. wszysto pieknutke i sliczne bardzo podobaja mi sie twoje prace .
      pozdrawiam cieplutko

      OdpowiedzUsuń
    8. Anonimowy18.11.11

      U Ciebie wszystko jest takie delikatne i pastelowe, nawet jesień - w Twojej interpretacji ma w sobie coś z wiosennego motyla.
      Ninka.

      OdpowiedzUsuń
    9. Piękny! Perfekcyjny! A te grzyby... boskie!

      OdpowiedzUsuń
    10. Pięknie tworzysz ... Będę tu zaglądać !!!
      Dziękuję za miłe wrażenia estetyczne !!!
      Pozdrawiam
      Agnieszka z http://fabryka-klimatow.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    11. ...z grzybkami i parasolką najbardziej mnie urzekły:)pozdrawiam:)

      OdpowiedzUsuń
    12. Albumik jest magiczny, Ewuniu.
      Wykonany jak zawsze z klasą.
      Dziękuję za udział w zabawie Szuflady.
      Pozdrawiam.

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za Twoje odwiedziny.
    Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.