sobota, 5 listopada 2011

Kolory Zimy

 Gdybym miała napisać jaką zimę lubię najbardziej,
bez wahania odpowiedziałabym, że białą,
ale nie tylko.
Uwielbiam gdy ta biel zmienia się w zależności od pory dnia,
 rankiem jest szarawa od szadzi i mgły,
potem cudownie skrząca się w promieniach południowego słońca,
by pod koniec dnia przybrać kolor słodkiego różu od czerwonej kuli nad horyzontem.

Dzisiaj wybrałam właśnie takie zestawienie kolorystyczne na Świąteczne kartki.


A Wy jaką zimę lubicie?


Macie już plany na Świąteczny czas?



do wykonania kartek wykorzystałam ten papier


pozdrawiam
i dziękuję za to że piszecie
mz

18 komentarzy:

  1. Brak mi słów. Twoje prace są cudowne

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy5.11.11

    Czarodziejka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ...oj tak...zgadzam się z Wami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki są jak zawsze delikatne, skromne i po prostu piękne, ale ta aranżacja mmmmmmmm...

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy5.11.11

    Jestem zauroczona!!!
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny nastrój wyczarowałaś na zdjęciach! :) i te karteczki ^^
    Ja też lubię taką białą zimę jak Ty :) kocham oszronione drzewa! :)
    A Święta - w PL :)
    Miłego weeknedu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczki wyjątkowe i piękne:)
    I takie cudne tło wyczarowałas:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak Ty to robisz? Nie mogły być piękniejsze! I jeszcze ten ptaszek:) Cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Są takie delikatne...eleganckie i piękne. A ile przy tym przeszyć... są rewelacyjne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy7.11.11

    Rzadko spotykana w kartkach świątecznych kolorystyka. Bardo subtelne - urocze!
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle ładne kartki i bardzo nastrojowo skomponowane fotki. Ja jestem jakaś inna bo zimy nie lubię i za świętami też nie przepadam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy7.11.11

    :) śliczne, nastrojowe kartki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prawdziwe perełki!!!
    Mam nadzieję, że będą to pierwsze święta w nowym domku - muszę zdążyć :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  14. znów się wzruszyłam...pięknie skomponowane zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje karteczki mają niepowtarzalny urok..są cudnie delikatne..urocze..
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy12.11.11

    Cudowne są te bombeczki!
    Kartka też klimatowa :P
    Jaką ja zimę lubię?? Ciepłą, bez śniegu, a najbardziej latem - kiedy jest tylko wspomnieniem :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.