środa, 25 stycznia 2012

O czym marzy dziewczyna...

O czym marzy dziewczyna,
gdy dorastać zaczyna,
kiedy z pączka przemienia się w kwiat ?

Pamiętacie te marzenia,
a może dopiero wchodzicie w dorosłe życie?
Ach, mieć znów 18 lat...........
wydawało mi się wtedy, że mogę wszystko!!!


Teraz zamarzyła mi się kartka nawiasowa, 
dostałam pozwolenie od Karoli,
i jest!!!
Zrobiona z papierów z Galerii Rae

Jako, że powstała z okazji 18 urodzin
zgłaszam ją na wyzwanie w Scrap Market.

Serdecznie pozdrawiam
Mimowolne Zauroczenia

12 komentarzy:

  1. mi się wszystkie Twoje dzieła podobają :) A nawiązując do 18 urodzin. Nie chciałabym mieć znowu 18 lat... Chciałabym mieć za to znowu 23-25 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńko :) Drugie cudeńka to piękne kwiatki w tle. Ja bym chciała mieć 18 lat ale z rozumem, który mam teraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam nawiasowe kartki, tę piosenkę (zresztą większość starych piosenek darzę ogromnym sentymentem) i retro... a Twoja kartka przez użycie tego papieru w grochy taki właśnie nabrała charakter.. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach te twoje kartki :))) zawsze wysmakowanie i przemyślane w każdym calu i pięknie sfotografowane :))
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalna, solenizantka bedzie miala sliczna pamiatke.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne... uwielbiam różowo-czarną kolorystykę, ta kartka to odzwierciedlenie marzeń każdej Pani i Panienki Pozdrawiam, życzę dużo weny ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna!:) Piękne połączenie kolorków i ta forma:)
    A z czego są kwiatki na kartce, bo wyglądają bardzo oryginalnie?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia jak zawsze fantastyczne,tło mnie urzekło a karteczka jest śliczna,lubię połączenie różu i czerni-mimo,że 18-nastka już dalekoooo za mną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudna karteczka, bardzo udane połączenie różu, bieli i czerni.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna kartka !

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kartka!!!
    Cudownie delikatna :))
    :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.