poniedziałek, 23 stycznia 2012

Kalendarz na Nowy Rok

Choć dziś już 23 stycznia i od Nowego Roku troszkę czasu upłynęło,
to dzisiaj przypada Nowy Rok w kalendarzu Chińskim,
a to dobry powód by pokazać swój kalendarz


mój ma przypominać o tym
gdzie chciałabym pojechać,
może się uda w tym roku?


A nawet gdybym tam nie pojechała,
to i tak miło mi gdy biorę go w ręcę i myślę,
jak to będzie gdy tam pojadę?
Tam, czyli do Paryża!!!


A Was wraz z DT UHK inspiracje
zapraszam do pokazania swoich kalendarzy na ten rok.
Prace można zgłaszać na blogu UHK inspiracje do 3 lutego.
Mój kalendarz powstał z wykorzystaniem tego i tego papieru.

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze pod poprzednimi postami
pozdrawiam
MZ

17 komentarzy:

  1. Marzenia mają dla mnie kolor różowy ;) Życzę wszelkich spełnień... bo jak brzmi motto na moim blogu: "Spełnione marzenia dodają skrzydeł".
    Kalendarz śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny romantyczny kalendarz

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm. Jaki ten świat dziwny. Ja tam już byłam i nie zachwyciło mnie. Miałam okazję i w tym roku pojechać, ale dobrowolnie zrezygnowałam. A może to jednak przemyślę? Życzę żeby się spełniło i zachwyciło. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Och... jaki śliczny kalendarz!!! Życzę aby spełniło się Twoje pragnienie podróży do Paryża.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny jest:) i jak zawsze wspaniałe zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny! Bardzo babski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle podobają mi się użyte kolorki-uwielbiam takie pastele.A Paryż to i moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny jest Twój kalendarz - coś pięknego. Chciałabym kiedyś tworzyć tak subtelne i delikatne prace, w tak delikatnych odcieniach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładny! I jaki fajny pomysł. Po co wydawać dużo pieniędzy na kalendarz tylko dlatego, że ma ładną okładkę, skoro można samemu stworzyć dokładnie taką jaką się chce:)
    Życzę Ci aby Twoje marzenie się spełniło i byś mogła zobaczyć tę 'magiczną' wieżę na własne oczy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, kobiece i niecodzienne odzienie kalendarza:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ech ja też marzę, żeby tam pojechać :)
    Cudny kalendarz!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekny kalendarz, jak najbardziej w moim guscie:)
    A o Paryzu tez mysle:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest przepiękny! I tak bardzo.... paryski!

    OdpowiedzUsuń
  14. matulu, jaki subtelny ten kalendarz!!

    OdpowiedzUsuń
  15. piekny i ten klimat...ach ten Paryz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.