piątek, 13 stycznia 2012

Od Kuchni

Huuurrra!!!
Mam w końcu mój komputer,
Krystian-Bardzo Dziękuję za naprawę !

Dzisiejszy post znów będzie dotyczył kuchni,
tym razem notes kulinarny z podziałem na rozdziały.


W stylu Shabby Chic albo Vintage,
wygląda jakby niejedno gotowanie miał za sobą,
ale właśnie taki miał być-starociowy.
Zrobiony z ostatniego jaki miałam artusza papieru z pięknej kolekcji ILS,
która już jest niedostepna.
W związku z jego charakterem zgłaszam go na 3 wyzwanie w Scrap Market


Chciałam go też zgłosić do wyzwania w scrapki.pl 
pod wiele mówiącym tytułem "Chlapnij sobie"
ale moje chlapniecia są chyba zbyt romazane,
choć efekt uzyskiwałam strzepując zawartość pędzla na nadrukowany papier.
Substancje w których moczyłam pędzel to ... kawa i herbata :)
ale zobaczymy co dziewczyny na to?





Gorąco pozdrawiam
MZ

21 komentarzy:

  1. Przepyszny :)
    Niesamowite robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest cudowny, zachwycający....budzi pożądanie. Pozdrawaiam z zachwytem;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sms już wysłany. Dlaczego? Bo podziwiam twoją kreatywność, niezwykłą staranność i urok wszystkich prac. A na dodatek niezwykłą estetykę fotografii i całego bloga. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest przepiękny i zachwycający...cudo!
    A smsa oczywiście zaraz wyślę...bo Twój blog jest magiczny :)Pozdrawiam ciepło*

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny i wyjątkowy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo wyjątkowy i subtelny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, oj, oj!!!! Jest prześliczny! I jeszcze ta foremka serduszko:) Piękny i bardzo fajnie, że ma przegródki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny ten notatnik kuchenny! Nie mogę oczu oderwać!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny przepiśnik..Cudownie ,,oprawione przystawki...Śliczna praca..

    OdpowiedzUsuń
  10. Elegancki gadzet kazdej Queen in the kitchen!
    buzka

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny i taki z duszą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, jaki ten notes piękny :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny notes,wprost brak mi słów. Uwielbiam takie wyjątkowe i niesamowicie unikatowe przedmioty. Gratuluję. Jeśli mogę to pozwolę sobie dołączyć do obserwatorów Twojego bloga. Pozdrawiam serdecznie,Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten przepiśnik skradł moje serce......nie mogę się napatrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiśnik przecudnej urody!!:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten zachwyca mnie najbardziej ,jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna praca !
    Dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękna praca! delikatna i subtelna, Twoje chlapnięcia idealnie się wpasowują w całość :D

    OdpowiedzUsuń
  19. oj jakie to piękne...delikatne i eleganckie. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.