poniedziałek, 16 stycznia 2012

Swojskie Klimaty

Był już notes do kuchni w stylu retro, był też taki w stylu vintage,
dlatego dziś przyszedł czas na przepiśnik do kuchni, 
w której dominują kubki w grochy,
kraciasty obrus i "zazdroska" w oknie.


Do kuchni, w której jest połączenie 3 kolorów: bieli, błękitu i czerwieni.
Mam nadzieję, że będzie pasował?
Do zrobienia notesu wykorzystałam papiery z Galerii Rae


To notes dla mojej nieblogującej koleżanki,
od której dostałam Mikołajkowy prezent
i mnóstwo wsparcia.


Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem.
Dziękuję też za maile,
i za smsy :D


pozdrawiam
MZ


18 komentarzy:

  1. Twoje poprzednie notesy są piękne ale ten za to sprawia, że na twarzy pojawia się uśmiech. Pewnie dzięki temu obrazkowi z kurką. Cudny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczny notes a kurka rewelacja:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest piękny i w dodatku połączyłaś moje ulubione kolory. A ta kurka........cudo!!!!! Twoje prace mnie zachwycają. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli ten jest do kuchni country:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny !!! a kurka rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny, a po Twoim opisie kuchni myślę, że notes idealnie wpasuje się w jej klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny notes! Te poprzednie również.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny, jak zawsze. Nie moje klimaty, ale podoba mi się. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowity ,kocham notesy!

    OdpowiedzUsuń
  10. czerwona wstążeczka bardzo ożywia całokształt.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tez, ja tez dolaczam do zachwytow! Jest niepowtarzalny.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Robisz przepiękne rzeczy. I ten notes również bardzo mi się podoba. Nie mam absolutnie nic do kurek, choć to swojski klimat. Kojarzą mi się z babcią, wakacjami i tym co najmilsze z dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe hobby-podziwiam !!!!Przecudne rzeczy!krystynkabaj

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny! Rewelacyjne kolory! Zazdrosek i obrusu w kraty nie mam, ale ulubiony kubek w grochy jak najbardziej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawde piekny notesik. Stonowane kolory, vintage'owa okladka. Bardzo w moim guscie.
    Pozdrawiam!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.