środa, 4 stycznia 2012

Nowy Rok

Dzisiejszą pracę wykonałam jeszcze przed Świętami,
ale dziś dopiero ja obfotografowałam.


Dawno temu u Magda(i)Leny, zobaczyłam takie wyzwanie Let's get shabby,
wytycznych było sporo,
należało użyć 4 elementów z listy,
oto lista:
Anioł,
Wianek( ostrokrzew, bluszcz, jemioła)
Gwiazdy
Dzwonki
Płatki śniegu
Gołąb
Świeca
Zegar
Fajerwerki
Ornament
Kołyska


Wykorzystałam 5-widać?
Są anioły grające na trąbkach, 
jedne mają "wpięte we włosy" różyczki,
inne maleńkie śnieżynki z białym koralikiem w środku, 
są liście ostrokrzewu przy kokardach, 
oraz gałązki oszronionej  jemioły, i jeszcze inne liście
gwiazdek jest cała masa, różnej wielkości i z różnych materiałów, 
mniej lub bardziej przestrzenne,
są też dzwoneczki.
Wszystkie papierowe elementy
wykonałam z tiulowo-koronkowej kolekcji papierów Galerii Rae.
Jak widać jest mnóstwo innych ozdób 
ale post robi się niebezpiecznie długi więc nie będę wymieniać.

Wianek przygotowałam z myślą o tym, że zawiśnie na drzwiach wejściowych,
ale okazało się, że może też służyć jako dekoracja stołu, ściany, czy wisieć w oknie.
Dlatego pokazuję go w różnych ujęciach.

 Zgłaszam zatem moja pracę na to wyzwanie w let's get shabby.
To jedno z moich postanowień, żeby częściej uczestniczyć w wyzwaniach.
A jakie są Wasze postanowienia Noworoczne?


Serdecznie dziękuję za wszystkie życzenia,
i te wpisane w komentarzach i te przysłane na mail,
to bardzo miło wiedzieć, że jest ktoś kto o mnie myśli.


I wiecie co jeszcze zrobiłam,
postanowiłam zgłosić się do konkursu na 
ot takie kolejne wyzwanie :D
pozdrawiam
mz

38 komentarzy:

  1. chetnie powiesilabym taki wianek na drzwiach wejsciowych. obrazisz sie, jak nieco zgapie?

    OdpowiedzUsuń
  2. wianuszek piękny !!! Masz duże szanse na zdobycie Bloga roku !!! Jesteś na dobrej drodze.

    OdpowiedzUsuń
  3. o, bardzo ładny wianek. może wykonam coś takiego w przyszłym roku..

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za bloga roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wianek! Powodzenia w konkursie na blog roku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny! Lubimy te same kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wianek jest przepiękny! Trzymam kciuki za blog-roku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pokazany w różnych ujęciach i w każdym prześliczny.Delikatny i romantyczny .Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ozdoba!
    Mam nadzieję, że już niedługo będę miała okazję stworzyć coś podobnego do swego wymarzonego domku:)
    Dziękuję za udział moim candy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy4.1.12

    Pięknie się prezentuje =]

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy4.1.12

    Wianek śliczny. Trzymam kciuki za blog-roku:)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wianeczek jest cudny! :) Ja też zgłosiłam się do tego konkursu ;) i udało się trafić do pierwszej 'styczniowej trójki' :D
    Super, że wzięłaś udział - zdecydowanie zasługujesz !
    Zapraszam do mnie na candy :) Pozdrawiam serdecznie ! M.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny wianuszek.
    Dopieszczony w każdym calu.
    Pozdrawiam i trzymam kciuki za zwycięstwo w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy5.1.12

    Przepiękny! Bardzo mi się podoba, choć u mnie nie bardzo by się komponował z otoczeniem i ze świątecznymi dekoracjami. Może innym razem spróbuję takiej stylistyki, ale w tym celu muszę wszystko w domu przewrócić "do góry nogami".
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Just stunning! The colour and your embellishments are just beautiful! Thanks for playing along with SHabby!

    OdpowiedzUsuń
  16. wianuszek jest śliczny perfekcja. A Twój blog powinien zostać blogiem roku:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny jest!!!
    Jestem nim zachwycona :)))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj serdecznie w nowym roku:)
    Wianek jest czarujacy. Tak, mnie oczarowal swa delikatnoscia. Niezwykle gustowny.
    sciskam
    ps:napisze na maila gdzie mozna takie swieczniki kupic

    OdpowiedzUsuń
  19. WITAJ,
    Ależ u Ciebie jest cudownie! Rozsiadam się i oglądam!
    Dziękuję za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wianek jest magiczny...śliczny!!!

    Ciepło Cię pozdrawiam i serdecznie dziękuje za odwiedziny na blogu i miłe słowa:)
    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  21. Wianek jest zachwycający! Piękny, romantyczny i delikatny - nie mogę się nie niego napatrzeć :-)))

    OdpowiedzUsuń
  22. O kurcze! jest przepiękny! Jeden z moich ulubionych stroików to będzie, cudny po prostu:)U Ciebie jest również pięknie,kurcze ze dopiero teraz tutaj trafiłam no ale nic nadrabiam zaległości i podglądam:)szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojej! Ależ cudny! I jak pięknie go pokazałaś! Uwielbiam te Twoje przeróżne odsłony!

    OdpowiedzUsuń
  24. this is just beautiful thanks for playing with us at shabby.

    OdpowiedzUsuń
  25. Your creation is very, very beautiful. Thanks for playing at LGS.xx

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, this is stunning, beautiful elements..Thank you for playing along with us at Let's Get shabby :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Georgous !!!

    I love, and i think it's really a beautiful realisation !!

    Thank you for playing along with us at Let's Get shabby :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniała praca!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Let's Get Shabby.

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluje wygranej!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.