niedziela, 22 stycznia 2012

Po pierwsze, Po drugie i Po trzecie

Miałam dziś pokazać kartkę jaką zrobiłam z okazji Dnia Babci i Dziadka
ale pokaże Wam coś co mnie zauroczyło
i trudno to przebić.
To kartka dla Dziadków:


Dostałam pozwolenie na publikację i umieszczenie loga MZ na pracy.
Dodam tylko, że autor ma 4 lata :)

A teraz trochę się pochwalę,
a co?
Po pierwsze moja praca
zrobiona dla  Let's get shabby zdobyła w wyzwaniu 1 miejsce :D
 Huuura!!!


Po drugie w konkursie na Blog Roku 
Mimowolne Zauroczenia ulokowały się na  39 miejscu 
na 804 zgłoszone blogi w kategorii "Moje zainteresowania i pasje",
uważam to za duży sukces 
i bardzo, bardzo dziękuję za każdy oddany na mnie głos.

Po trzecie, przez najbliższe 3 miesiące będę gościnną projektantką w UHK Gallery,
od jutra zaczną się pojawiać prace właśnie z tych papierów


Całuję gorąco
Mimowolne Zauroczenia

19 komentarzy:

  1. Gratulacje:)a rysunek cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, Ewunia - piękny początek roku:)
    A rysunek cudowny, rozczulił mnie bardzo:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Same wspaniałe wiadomości!!! :) Gratuluję serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Magdą - same wspaniałe wiadomości :) Gratuluję synka zdolnego, wyróżnienia wianuszka i gościny w UHK Gallery :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje pierwszego miejsca inaczej byc nie moglo, wianuszek jest boski:)
    Oraz tego projektowania, na pewno bedzie fajna przygoda:)
    buzka

    OdpowiedzUsuń
  6. Wianuszek śliczny - wcale się nie dziwię, że zajęłaś I miejsce...

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie gratuluję osiągnięć. A kartka jest rozczulająca. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. serdecznie gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Same wspaniałe wieści - gratuluję!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniałe newsy gratulacje:) a synek zrobił uroczą laurkę dla dziadków:),aż się łza w oku kręci.

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję wygranej na LGS - widziałam już wczoraj!!! i wysokiego miejsca w rankingu również :) i zdolnej pociechy też oczywiście!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka jest fantastyczna, uwielbiam te dzieciowate krzywulce literowe :D
    Pierwszego miejsca gratuluję - zasłużone w pełni, bo wianek przecudny!!!!
    I uhakowi gratuluję takiej zdolnej projektantki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. uzdolnienia po mamie:) ciesze się,że dzięki konkursowi na Blog roku więcej osób ma okazję do Ciebie zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, gratulacje, należy się:)))
    a karteczka bardzo urokliwa:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najpiękniejsze są właśnie takie rysunki dziecięce, robione z serca i wywołujące masę wzruszeń u obdarowanych.
    Gratuluję tylu sukcesów!
    Czekam na kolejne niezwykłe dzieła.

    OdpowiedzUsuń
  16. Karteczka urocza! A sukcesow z calego serca gratuluje:) Zasluzylas na nie,to pewne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka slodka ta kartka...
    Gratuluje Kochana, bardzo sie ciesze!
    Zycze dalszych sukcesow, jestem pewna, ze jeszcze bedzie ich wiele!

    Pozdrawiam
    Dagi

    Swietna fotka od Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy23.1.12

    Gratulacje!!!
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakież to są fantastyczne "niusy"!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.