wtorek, 17 kwietnia 2012

1 ..... (Jeden)

Długo mnie nie było, co?
Bardzo dziękuję Wam za wspaniałe komentarze i maile,
już jestem,
w bardzo bojowym nastroju, z głową pełną pomysłów,
(tylko żeby mi wystarczyło energii na ich realizację).


Na początek bardzo prościutka karteczka z Jedyneczką!
Do jej zrobienia wykorzystałam papiery z kolekcji Dla Maluszka,
a dokładniej ten i ten.


W związku z tym iż Galeria Rae własnie obchodzi Pierwsze Urodziny, ruszyło wyzwanie pt 1.
Może być to cyfra lub słowo jeden, pierwszy itp
Pomysłów jest cała masa, bo i okazji z 1 mnóstwo:
Roczek, Pierwsze kroki, I Komunia Św., Pierwsza rocznica Ślubu.....
Zapraszam do zabawy.

Pozdrawiam
Mimowolne Zauroczenia


A gdyby Wam się chciało, 
to zapraszam do głosowania na moją pracę na Facebooku
wystarczy napisać słowo OK, i króciutkie uzasadnienie dlaczego Wam się podoba :)
Głosowanie trwa do 18 kwietnia :)

14 komentarzy:

  1. Przepiękna jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj
    Wiesz moja przerwa blogowa byla chyba dluzsza :) Ale tez juz jestem:)
    Jedyneczka jest na szostke;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna karteczka!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Delikatna i słodka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka słodko męska:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie delikatna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  7. kolorki cudne, a karteczka jeszcze ładniejsza

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fajna. prosta i urocza. a kurs robienia fotek dla mnie zorganizujesz??? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowita! Skąd Ty bierzesz te pomysły?Ciągle coś nowego powstaje:))Lecę na tego Facebooka zagłosować,pozdrowionka Monika:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.