poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Nawiasem mówiąc

Witajcie,
piękna pogoda za oknem to znaczy , że zaraz będzie maj,
to czas gdy dzieci przyjmują sakrament Pierwszej Komunii Świętej
i dziś kartka przygotowana właśnie na te okazję.


Kartka powstała z prześlicznej kolekcji papierów z Galerii Rae-


oraz zastosowałam element dostępny na stronie TSC the scrap cake autorstwa Karoli, 
bo tak nawiasem mówiąc
to dzięki Jej motywującym słowom i zgodzie odważyłam się robić kartki nawiasowe 
i teraz jest to moja ulubiona forma kartek.


Karola jest również gościem Diabelskiego Młyna, gdzie trwa Karolowe wyzwanie,
wymogiem jest zrobienie pracy w formie nawiasowej oraz użycie przynajmniej 5 warstw papieru.


Bardzo dziękuje za odwiedziny
buziaki
Mimowolne Zauroczenia

14 komentarzy:

  1. cudowna kartka!
    kocham tę wszechobecną biel! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, delikatna i wspaniale dopieszczona kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna kartka:) Przygotowałam bardzo podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna. Piękne kolory, doskonała kompozycja, kartka zrobiona ze smakiem :)) i tych nawiasików zazdroszczę wciąż.. :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna! Niezwykle elegancka.
    Ja też bardzo lubię ten kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna. Nie sądziłam, że takie zestawienie kolorystyczne może wyglądać tak elegancko. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak jak napisalam czarodziejka papieru jestes;)
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
  9. Szalenie elegancka! Piękne zestawienie kolorów.Wygląda jak dama :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekna, ahh jak sobie przypomne moja zaproszenie komunijne .... :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj
    Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa u mnie na blogu, dzięki temu trafiłam do Ciebie:)
    Przepiękne karteczki:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Musze ci powiedzieć że u Ciebie jest zjawiskowo, więcej już nie pisze tylko ide dalej zwiedzać..

    OdpowiedzUsuń
  13. Absolutnie cudowna karteczka, niesamowicie lekka i elegancka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna. Czysta i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.