środa, 25 kwietnia 2012

W zgodzie z naturą

Zbliża się długi, majowy weekend,
który sprzyja wyprawom na łono natury,
podobno pogoda ma być wyśmienita!!! oby.
Kochani,
 napiszcie dokąd się wybieracie, jakie macie plany?

Ja dziś zdążyłam wyrwać się na krótki spacer,
dlatego dzisiejsza moja praca zawiera naturalne elementy
takie jak gałązki i piórka
(powiem Wam w tajemnicy, że znalazłam nawet piękną szyszkę
ale jakoś nie dawała się wkomponować w pracę, może następnym razem?).


W pracy wykorzystałam papier z Galerii Rae,
reszta to kawałek kartonu w który papiery były zapakowane,
kilka kawałeczków koronki, tiul oraz ozdobny guzik.


Chciałam aby efekt był jak najbardziej naturalny 
dlatego kartka powstała z połączenia ATC
i bazy kartkowej.
Inspiracją dla powstania tej pracy było cudownej urody ATC Mia Decory.


Myślę, że praca ta będzie nadawała się na wiele okazji,
w tym również jako Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej.
Jak myślicie?


Pracę (na ostatni dzwon) zgłaszam do Scrap Market
oraz  do Szuflady


I muszę Wam przyznać, że efekt na zdjęciach 
zupełnie nie oddaje tego co jest na żywo,
zniknęły drobne niuanse kolorystyczne i różnice materii.

Całuję
Mimowolne Zauroczenia

10 komentarzy:

  1. :)) Och, jak mi się miło zrobiło, że o mnie wspominasz :)), choć praca jak najbardziej Twoja.. Prześliczna... Pięknie wyszedł ten tiulowy kwiatek. Uściski - Mia

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykła!!!! piękna w swej prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! na każdą okazję - urodziny, imieniny, z podziękowaniem, na dzień matki, komunię......

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, materię widać jak najbardziej, mi się nawet zdawało, że kryształek zamrugał do mnie :) Kartka będzie piękną pamiątką Pierwszej Komunii. Teraz lecę do Mia bo mimo iż do Mia zaglądam chyba przegapiłam jej ATC, o którym wspominasz, lecę, pa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest bardzo uniwersalna. U ciebie nawet patyki wyglądają eterycznie i elegancko. Mój majowy weekend raczej bez ambitnych planów ze względu na ból kręgosłupa, który męczy mnie już od trzech miesięcy.Będzie więc na spokojnie i spacerowo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Majowy weekend jeszcze nie wiem jak spedze, ale cos sie wymysli, moze jak bedzie super pogoda to rower polaczony z piknikiem.

    Karteczka jak zwykle piekna!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. urocza, taka ulotna ... co ja piszę, NIESAMOWITA pop prostu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach, te Twoje piękne oprawy i wspaniałe prace.
    Niezwykle delikatna karteczka.
    Dziękuję za udział w zabawie Szuflady

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna ! taka eteryczna :)

    Uwielbiam Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.