środa, 11 kwietnia 2012

Święta, Święta i po Świętach,
Tyle było przygotowań, pracy i już jest po,
założenia oczywiście miałam bardzo ambitne, 
że coś jeszcze pokażę, z tego co przygotowałam,
no ale jak to w życiu, plany planami a realizacja to już zupełnie inna sprawa.


Dziś prezentuję wianek, który tematyką nawiązuje do Świąt 
ale i do wiosny, myślę że jeszcze przez jakiś czas będzie dekoracją w moim domu.
Zwłaszcza, że WIOSNA wróciła!!!
(mam nadzieję, że już na dobre)


Pracę zgłaszam na wyzwanie w Scrapki.pl pt "Zrób coś dla siebie",
dlaczego??? 
ponieważ wianek ulokowałam w takim miejscu żeby jak najczęściej cieszył właśnie moje oczy.


Wianek wykonałam z kilku rodzajów kwiatów, 
użyłam takich z materiału ale też z papieru, 
wykorzystałam do tego piękny papier "W pąkach krokusów" 
skąd wycięłam białe kwiatki, 


pomiędzy kwiatami przysiadły wiosenne motyle 
wycięte z papieru "W trzepocie motylich skrzydeł".


Pracę zgłaszam też na wyzwanie w Scrap Market

Dziękuję wszystkim za wspaniałe życzenia, 
i za cudowne komentarze pod poprzednim postem

pozdrawiam
Mimowolne Zauroczenia

22 komentarze:

  1. Śliczny wianek! :))
    Pozdrawiam!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wianuszek cuudowny, brak mi słów
    taki delikatny a zarazem bardzo bogaty i nieziemsko elegancki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny wianuszek...cudowny! Wiosennie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda wspaniale :) Piękna robota

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Twoje prace i cudowne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Нежно-красиво!!!
    Нравятся Ваши фото!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wianek jest cudowny :)) Piękna ozdoba do domu ! I gdy podziwiam Twoje, to też mam ochotę spróbować, ale z kwiatami wciąż jestem na bakier..

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny wianek, aż oczy do niego się śmieją
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wianek jest prześliczny. Piękne pudrowe kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy12.4.12

    Jest piękny:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wianek prześliczny, delikatny w cudownym kolorystycznym zestawieniu...

    OdpowiedzUsuń
  12. cudna kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekna praca i kompozycja zdjecia....wielbiam ogldac:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczny i naprawdę wiosenny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietna kompozycja- delikatna!

    OdpowiedzUsuń
  16. cudo! zagłosowane na FB :) i bynajmniej nie dlatego, że prosisz, ale że praca wsród pozostałych wg mnie najładniejsza :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.