niedziela, 29 kwietnia 2012

Cukierkowy Maj

Jest cudownie,
czuję się jakby był czerwiec, 
wieczory są cieplutkie nie wspominając już o gorących dniach.
Długi weekend trwa!!!
Choć to jeszcze kwiecień :)


Zrobiło się tak cukierkowo to i kartka będzie w takim klimacie.
Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej,
tym razem nie w bieli jak zazwyczaj u mnie
a w kolorach!!!


Do zrobienia tej kartki wykorzystałam papiery z Galerii Rae


W związku z zastosowanymi kolorami kartkę zgłaszam
 na wyzwanie kolorystyczne w Magicznej Kartce,
a także na wyzwanie w Diabelskim Młynie (wyzwanie z mapką),
oczywiście również na wyzwanie w Scrapujących Polkach.


życzę Wam Kochani wspaniałego wypoczynku
buziaki
Mimowolne Zauroczenia

9 komentarzy:

  1. Jest przepiękna!!! Ten temat jakoś mało mnie kręci ale ta podoba mi się ogromnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna, delikatna, piekna pamiatka.
    U nas dlugi weekend dopiero za tydzien :)
    Milego dnia, A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mnie dopiero dzis zawitala taka piekna pogoda:)
    Cukierkowo jak ja to lubie, u mnie tez niebawem bardzo pastelowo:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. przepięknie!! życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna... i pięknie się komponuje z tą ramką. Pozdrawiam ciepło:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna w słodkich kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna delikatna kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje serdecznie kolejnego wyróznienia :) Przepiekna, perfekcyjnie dopracowana praca.. :)Pozdrawiam serdecznie -Aneta-

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodka, śliczna, a z ramką wygląda fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.