wtorek, 11 czerwca 2013

Morska Bryza

Witajcie,
dzisiaj coś do pokoju dziecięcego utrzymanego w marynistycznym klimacie,
obrazek z drewnianą, postarzaną ramką
a reszta to papiery z UHK Gallery
czyli błękity, niebieskości beże i biele.


Do stworzenia obrazka wykorzystałam  i tę kolekcję
a passe partout powstało z tego papieru.


Oj lata mi się chce!
ale takiego prawdziwego!!!
a Wam też tak tęskno za słońcem?


Ewa
Mimowolne Zauroczenia

Obrazek zgłaszam na TO wyzwanie

Chciałam się Wam jeszcze pochwalić, że ta moja praca została wyróżniona
w wyzwaniu na blogu scrapki.pl
za co dostałam tę kolekcję papierów

15 komentarzy:

  1. Jest cudny!
    U mnie deszcz pada, pada i pada. Też tęsknię za latem, za ciepłem, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna ozdoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie takie piękne słońce, aż trudno uwierzyć że gdzieś może padać. Obrazek świetny w sam raz na letni wystrój mieszkania.
    Zapraszam na candy
    http://www.zakletawrobotkach.blogspot.com/2013/06/obiecanki-niespodzianki-czyli-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny obrazek do chłopięcego pokoju. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie w takim pokoju zamieszkał :)
      dziękuję za Twój komentarz Alicjo.

      Usuń
  5. Świetny obrazek, a ten rok droczy się z nami, najpierw kazał czekać na wiosnę teraz na lato, mam nadzieję, że jesień i zima też przyjdą z opóźnieniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny jest :)
    U mnie slonko jest, ale jeszcze temperatury nie te.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo klimatyczna praca :) Przesyłam kilka promieni słońca, które czasem się u mnie pojawi na chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne wakacyjne klimaty ..mega inspiracyjna praca Ewo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna praca:) uwielbiam takie klimaty:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Skromne, delikatne i wygląda naprawdę pięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyróżnienia! Śliczny obrazek!
    Mi też się marzy lato, ale jak na złość leje u nas jak z cebra!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudowny! Lata tak samo mi się chce, a tu, w Anglii jak na mój gust (nie-gust) chłodem wieje...
    Pozdrawiam i życzę choć ciepełka w sercu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł, a kolory idealne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy14.6.13

    Bardzo ładne, zapraszam również do mnie www.decoupageomania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.