środa, 12 czerwca 2013

Morska Bryza 2

Jakoś tak jestem skonstruowana, 
że lubię gdy elementy dekoracyjne we wnętrzach powtarzają się, 
czyli muszą występować co najmniej parami.
Dlatego w chłopięcym pokoju zagościł drugi obrazek,
zrobiony dokładnie z tych samych materiałów co poprzedni,
w tym samym klimacie, tylko z innym motywem,
tym razem jest to koło ratunkowe :)


Pięknie dziękuję za Wasze komentarze,
zdaję sobie sprawę, że obrazki są dość banalne,
ale są do pokoju 5 latka :)


a po za tym pogoda się poprawiła, 
domyślam się, że mogliście mieć w tym swój udział :)
mam nadzieję, że zostanie taka na dłużej !!!


pozdrawiam Was gorąco
Ewa
Mimowolne Zauroczenia

       

Zapomniałam się wcześniej pochwalić, że wygrałam CANDY 400 w Scrapku
i mam piękną kolekcję tekturek ANEMONE


prawda, że cudne?!

16 komentarzy:

  1. Aaa... Czyżby szykował się cykl Morskiej Bryzy? Super obrazki :)
    Pozdrawiam i zapraszam po małe co nieco: http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.co.uk/2013/05/odsona-trzecia.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny komplet, w której z robótkowych gazetek mam rybki i poduszki o morskiej tematyce, swietnie pasowałyby do tych obrazków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy12.6.13

    Uwielbiam połączenie tych kolorów :) A ramka pasuje idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dekoracja w sam raz na lato :)
    Ja też żyję nadzieją że słońce będzie nam teraz świecić codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej :))
    a obrazki tworzą śliczny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewo kolejna swietna dekoracja ..inspirujesz ....ach inspirujesz :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranych, a obrazki idealne dla 5-latka :) Bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęściara z Ciebie:) Obrazek słodziutki! Musi być jeszcze trzeci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Komplety po 2 są najlepsze ! :-)) Śliczne obrazki !

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne obrazki !! masz cudowny gust i smak, uwielbiam Twoje prace :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wcale nie są banalne , są genialne w swojej prostocie , urocze i przemyśłane

    OdpowiedzUsuń
  12. Obrazki sa słodkie. Pozdrowienia i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne obrazki, gratuluję zwycięstwa w candy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. obrazki przepiękne clean&simple i w klimatach jakie lubię , ramki do pokoju moich chłopaków od dłuższego czasu są puste , a dziś mnie zainspirowałaś i to się nie długo zmieni:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obrazki są świetne - ujmują prostotą.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam tak samo-uwielbiam, gdy przedmioty sa parami we wnętrzu! Obrazeczki są słodkie, chętnie widziałabym takie w pokoju mojego Synka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.