środa, 19 czerwca 2013

Z Tagiem

Chciałam się Wam dziś troszkę pochwalić,
a mianowicie moja kartka zgłoszona na wyzwanie pt Bajkowo
zdobyła wyróżnienie,
dzięki czemu mogłam sobie wybrać jedną z kolekcji stworzonych przez Janet.
Jak zapewne wiecie, wybór jednej kolekcji to nie łatwa sprawa,
bo jest tyle pięknych, że wręcz trudno się im oprzeć,
mój wybór padł na  ,
a oto co z niej powstało:


po za tym nie mogłam sobie odmówić wzięcia udziału w kolejnym wyzwaniu




Do stworzenia pudełeczka 
wykorzystałam również nieocenioną kolekcje papierów z UHK Gallery


papierowe szpulki, są też z tych samych papierów,
które są na tyle grube, że spokojnie będzie można nawinąć na nie wstążkę lub koronkę.
Przyznam się Wam, że tak mi się fajnie robiło te szpuleczki, że powstają kolejne.


Chciałam również podziękować Izuni
która przesłała mi paczuszkę z wycinankami z wykrojników oraz ćwieki
Kochana-bardzo, bardzo dziękuję :*


na zakończenie posta pochwalę się jeszcze wygraną w Candy
a musicie wiedzieć, że autorka bloga abra-art-karteczki jest również autorką tych pięknych przedmiotów.
Miała ze mną nie lada problem ponieważ w Candy nagrodą były kolczyki, 
a ja nie mam przebitych dziurek w uszach.
Prawda, że te zawieszki są rewelacyjne!!!
bardzo dziękuję Sylwio:*


żeby nie było, że wszystko jest super
to właśnie mój Synek dostał różyczkę, chociaż był na nią szczepiony

pozdrawiam
Ewa
Mimowolne Zauroczenia

13 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej! Cudeńka stworzyłaś- i to tak pędzikiem ;)
    Pozdrawiam Jadwiga ;)
    Ps. zapraszam do siebie na candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eva,
    Gorgeous!
    I loved every detail of their work. The textures complement each other perfectly.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranych i kolejna Twoja praca mnie zachwyca!!! Perfekcyjna w każdym calu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny komplet, świeżutki jak poranek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyjątkowy komplet, czekam więc kolejnych z wykorzystaniem papierowych szpuleczek:-). Nic dziwnego że nie mogłaś zdecydować się na jedną grafikę Janet. Wszystkie są ujmujące.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muzyczne piękności powstały. Gratuluję wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale informacje Ewo oraz przepiekne prace !!! Pozdrawiam cieplo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki zrobiłaś i fajne prezenciki wygrałaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartki przecudne:) Uwielbiam twoje zdolne łapki. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  10. Te szpulki są genialne! I oczywiście gratuluję wygranej:) sama chętnie wykupiłabym wszystkie grafiki Janet:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kapitalnie! Dziękuję za udział w wyzwaniu Digital Paper!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.