poniedziałek, 3 czerwca 2013

Pierwsza Komunia Święta- Książeczka

   Kochani,

dzisiaj prezentuję pamiątkę I Komunii Św.       
w kształcie książeczki.


Wykonałam ją wg świetnego kursu Kasi    
oczywiście nie byłabym sobą 
gdybym nie wprowadziła kilku zmian  w projekcie, 
mianowicie pamiątka przeze mnie zrobiona
ma "ruchomą" i przednią i tylną część okładki,
dzięki temu we frontowej części mogłam zastosować "szybkę",
bo miejsce na życzenia jest z tyłu.


Tam też można umieścić pamiątkowe zdjęcia na płycie CD a nawet film z uroczystości.
Oczywiście kieszonki można też wykorzystać w inny sposób :)


Do zrobienia pamiątki wykorzystałam
kolekcję papierów Le-journal


prawda, że piękna!
a do tego jest jeszcze kilka rodzajów paseczków





całuję Was gorąco, choć za oknem brrrr, zimno i to bardzo!

Ewa
Mimowolne Zauroczenia


Dziękuję za wszystkie komentarze, które zostawiacie :*

9 komentarzy:

  1. Prześliczna książeczka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i wyjątkowa pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna! I fantastyczna kolekcja papierów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł i piękne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna! I niezwykle ciekawy projekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też robiłam księgi, ale tój pomysł na księgę bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zwykle piękna i delikatna....

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, pomysłowa i bardzo delikatna! Zresztą z Twych rąk zawsze wychodzą śliczności:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza, delikatna, pomyslowa. Brawo Ewcia!
    sciskam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.