czwartek, 27 czerwca 2013

Gościnne występy cd.

Nadszedł czas by pokazać pozostałe prace jakie powstały z papierów 


Jak widać pierwsza kartka to kartka ślubna,
w tonacji pudrowego różu a to za sprawą
tego papieru, który jest bazą kartki,
ale wykorzystałam jeszcze ten i ten papier
użyłam też przepięknej ramki z tego zestawu


napis "love" pochodzi z zestawu Love-Rose z Anemone


i kolejna ślubna kartka, tym razem w formie kopertówki
zawiązywanej satynową wstążką
zastosowałam prostą formę kartki ze względu na dużą ilość ozdobników


bazą kartki podobnie jak poprzedniej jest ten papier
natomiast ramkę wycięłam z tego arkusza
dookoła znajdują się różnego rodzaju kwiatki, 
część z materiału (własnej roboty), 
część z papieru (kupne, zmodyfikowane)
 i jest kilka z tego papieru, z którego wycięłam również motylki


napis we wnętrzu ramki "zawsze razem" pochodzi ze sklepu Scrapek.pl


i ostatnia kartka z podziękowaniem,
kartka bardzo oszczędna w formie i kompozycji
właściwie pozbawiona ozdób, taka trochę C&S.
Chciałam pokazać, że papiery Magicznej Kartki nadają się do robienia różnych prac
bogatszych i skromniejszych


do zrobienia tej kartki wykorzystałam ten papier
a także grafikę od Janet
tutaj też zrobiłam pewnego rodzaju eksperyment dotyczący cieniowania boków kartki,
chciałam by były bardziej różowe niż pozostała ich część ale nie miałam odpowiedniego tuszu,
więc domowym sposobem postanowiłam wykorzystać zasoby mojej kosmetyczki
i użyłam różu do policzków, który nie tylko pocieniował boki, ale również nitkę, którą przeszyłam kartkę,
tym sposobem uzyskałam efekt 2 w 1 :)


a jakie Wy macie domowe sposoby na ozdabianie kartek?
Podzielicie się?

pozdrawiam
Ewa
Mimowolne Zauroczenia

12 komentarzy:

  1. Gorgeous!
    Her sewing was perfect. I will inspire you.
    Hugs!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie wyczarowalas z papierow MK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki piękne...

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne...chyba zgapię od ciebie papierki i napadnę na MK :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne inspiracje - delikatne, eleganckie ach!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne i bardzo subtelne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne, delikatne kartki!!

    OdpowiedzUsuń
  9. zawsze tworzysz tak pięknie i romantycznie,delikatnie i pastelowo....
    podziwiam szczerze!

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie Twoje kartki są wspaniałe i takie eleganckie, ale ta pierwsza uwodzi mnie najmocniej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam, ocham i acham i nie mogę stąd wyjść! Wszystkie prace są przeurocze! Takie klimaty uwielbiam...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.