piątek, 7 marca 2014

Królisia Puszcza Oko

Witajcie Kochani!
Dzisiaj chciałam zaprezentować pracę wykonaną dla nowo narodzonej dziewczynki.


Znając ogromny asortyment jaki jest dostępny w DP Craft
postanowiłam zmierzyć się z zupełnie nowym dla mnie materiałem jakim jest filc,
który okazał się kolejnym zauroczeniem.

Zaczęło się od projektu, który wykonał mój 6-letni synek.


Starałam się oddać postać Królisi, 
(tak nazwaliśmy maskotkę).
Czy się udało, nie mnie oceniać :)


Królisia, jak na dziewczynkę przystało jest niebywałą strojnisią
dlatego ma mnóstwo błyskotek i perełek.
Oczko ma z ćwieka, nosek też, ma też zawieszkę w formie serduszka.
Mam nadzieję, że będzie fajną ozdobą dziecięcego pokoiku.

Zapraszam Was również do odwiedzenia bloga DP Craft
gdzie nasze DT prezentuje różne projekty na prezenty dla dzieci.

pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny
Mimowolne Zauroczenia

13 komentarzy:

  1. jak dla mnie rewelacja!!dzięki sznurowi pereł wygląda niesamowicie i idealnie do niej pasuje imię Królisia:)Wyobrażam sobie ze będzie to maskotka pięknej małej blondyneczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna jest królisia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna jest! :)) piękna i taka dziewczęca

    OdpowiedzUsuń
  4. Królisia jest obłędna, od razu skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny rysunek a Królisia cudna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest!!!I te perły!!!Stylowa jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewo pozwól, że tym razem na początku wyrażę podziw dla pracy Twojego synka. Jest super!!!
    A wracając do Twojego wykonania ... no jasne że się udało. Królisia jest urocza:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem oczarowana, Królisia jest urocza

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tą królisię,a ta kolia z pereł...aaaa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewcia ta krolisia jest rewelacyjna! Oczka ma mega!
    Kolejna nowosc u Ciebie filcowanie, wyszlo naprawde swietnie.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ słodka !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.