niedziela, 1 października 2017

Daję słowo

We wrześniu nie zaszalałam z aktywnością na blogu,
dopiero wczoraj zorientowałam się, że miesiąc się kończy,
ba nawet dziecku obiadów w szkole nie zamówiłam.
No wiem, wiem...bez komentarza.

Nawet część obserwatorów dała wyraz temu co się tu dzieje
i odeszła w siną dal.
Kiedyś była już 8 z przodu.
Dlatego bardzo Ci dziękuję, że zostałaś
nie wypisałaś się, jesteś, zaglądasz, czasami skomentujesz.
To ogromnie miłe :*
Nie będę się zarzekać, że poprawie swoją aktywność
bo życie bardzo lubi płatać figle, nigdy nic nie wiadomo.

Ale dziś jestem!
Z nową pracą, z nowym wyzwaniem!


Kartka ślubna z mnóstwem koronek
i pięknym napisem z Crafty Moly,


tak na marginesie dodam, że wczoraj udało mi się spędzić kilka cudownych chwil na firmowym stoisku Crafty Moly na Craft Party w Poznaniu.
Zobaczyć te wszystkie piękności na żywo 
(określenie dotyczy w równym stopniu właścicielki jak i tekturek).
Mówię Ci, wyjść nie mogłam.
Raj na ziemi.


A nowe wyzwanie wystartowało właśnie dziś na blogu Crafty Moly
temat to : "SŁOWA"
Zapraszam!


Jak widzisz u mnie są słowa tekturowe oraz na papierze są słowa piosenki.
A jak Ty zinterpretujesz nasz temat?
Masz już pomysł?
Jestem bardzo ciekawa.




Pozdrawiam serdecznie
Eva
Mimowolne Zauroczenia

P.S. Daję słowo, że pojawię się niebawem, kolejny post już jest w poczekalni :)

5 komentarzy:

  1. Kartka delikatna,subtelna i piękna w prostocie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka ślubna bez kwiatków? Ekstra, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zupełnie nie wpadłam na to, żeby poszukać Ciebie na CP...O ja gupia....Ściskam Cię zatem tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z taką ilością koronek pięknie się prezentuje Twoja kartka. Gustowna i elegancka jest. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. wow !!! beautiful and so lovely work :) i really like your good idea so much.Thank for sharing.

    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.