sobota, 17 grudnia 2011

Światło

Nadchodzące Święta mają wiele symboli,
jednym z nich jest światło,
światło świecy na Wigilijnym stole.


Oto moja propozycja na ten wieczór,
świeca w prostym, skromnym wianku,
z dodatkiem gwiazdeczek, śnieżynek, liści ostrokrzewu,
gałązek świerku pokrytego śniegiem i piór z Anielskich skrzydeł,
przyozdobiłam go też kilkoma wstążkami, kawałkami tiulu, muśniętymi brokatem, maleńkimi kwiatkami i migoczącymi bombeczkami ze styropianu pokrytymi biała farbą- klejem i obsypanymi przeźroczystymi kuleczkami.
Wszystko wykonane jest na bazie z wikliny, pomalowanej dwoma odcieniami białej farby.

Pamiętacie, że to mają być -Białe Święta :D?
Dlatego do wykonania wszystkich papierowych ozdób skorzystałam
z cudownej kolekcji papierów
"W tiulu i koronkach"


Jest to też moja interpretacja kolejnego wyzwania ogłoszonego na blogu Galerii Rae
pt "ŚWIATŁO"
oto wytyczne wyzwania:

- Wykonajcie jedną lub więcej prac na temat podany w wyzwaniu (w tym miesiącu: Światło – praca (dowolna) z motywem światła lub związana ze światłem, np: lampion, abażur, świecznik, same świece, żarówki, a nawet neony i sztuczne ognie  – motyw ten musi być głównym motywem pracy.
- Posta z pracą podlinkujcie tutaj
- Do wykonania pracy nie trzeba używać materiałów ze sklepu Galeria Rae,

ale praca musi być nowa, wykonana po ogłoszeniu wyzwania.
- Wykonana praca może być zgłoszona również na inne wyzwania (sklepowe/blogowe/forumowe polskie i zagraniczne)



Zobaczcie jakie cuda powymyślały dziewczyny,
ja jestem pod ogromnym wrażeniem.

Wianek zgłaszam również na wyzwanie SP.

Przypominam o moim Candy


pozdrawiam
MZ

18 komentarzy:

  1. Ach jaki pięknie...oczarował mnie Twój stoik.. Ciepło pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, cudowne, magiczne...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle delikatnosc tego co tworzysz jest zachwycajaca:)
    pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wianuszek ale i ta latarnia w tle bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy18.12.11

    Po prostu koronkowa robota! Nawet o braku śniegu za oknem można zapomnieć patrząc na tę eteryczną biel.
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne klimaty- spokojne, świąteczne, super...

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie to wymyśliłaś!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna ozdoba! Jak ja uwielbiam takie białe klimaty.... Marzenie.....

    OdpowiedzUsuń
  9. przepięknie, tak biało, świątecznie, zimowo:))) cudnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Spokojnych i radosnych Swiat Bozego Narodzenia oraz szczesliwego Nowego Roku
    zyczy Gosia
    Marry Christmas

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołych Świąt!
    Pozdrawiam,
    Ania_Encza

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrowych i wesołych Świąt :)
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny jest :) Bardzo mi się u Ciebie podoba. Zaraz się tu porozglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna ozdoba światła i piękna propozycja ,jestem zachwycona latarenką!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.