niedziela, 2 grudnia 2012

Kalendarz Adwentowy

O nowym cyklu pt 
KALENDARZ ADWENTOWY
już wspominałam,
dziś moja kolej by przedstawić pomysł na wykorzystanie
darmowych obrazków z bloga UHK Gallery Inspiracje.
Dzisiaj są to cyfry od 0 do 9, napis i ramka,
oto co z nich powstało:


Jak widać jest to kalendarz adwentowy,
choć w trochę innej formie,
 stworzony z dwóch sześcianów i pudełeczka w które się je wkłada, 
czyli kalendarz kostkowy na grudzień.


Oprócz freebiesów do zrobienia pudełeczka wykorzystałam
cudowny papier WHISPER z kolekcji Silent Night


prawda, że ładnie się komponuje z Freebie?


Choć dziś dopiero 2 u mnie na zdjęciach jest 06, 
czyli Mikołajki na które czekam z wielkim apetytem,
uwielbiam bowiem oglądać te roziskrzone dziecięce oczy, 
gdy sprawdzają czy Mikołaj o nich nie zapomniał,
no i 12, data nie do powtórzenia, myślę, że to będzie jakiś magiczny dzień!


Mogę Wam obiecać, że to nie jedyny kalendarz jaki pojawi się w grudniu na moim blogu.

Pozdrawiam Was gorąco,
DZIĘKUJĘ PIĘKNIE ZA KOMENTARZE
Ewa
Mimowolne Zauroczenia


47 komentarzy:

  1. Przepiękny! Na wzór tak modnych teraz drewnianych kostek kalendarzowych.
    ps
    Jesteś zwycięzcą i moim candy, wiesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myszko, ale wieści-super, nawet nie wiesz jak się cieszę :*
      Dziękuję za komentarz, informację i wygraną !!!

      Usuń
  2. Jest absolutnie piękny!
    pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten kalendarz,pamiętam tak w domu u mojej babci:)))Często się nim bawiłam...miłe wspomnienia:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi miło, że przywołałam wspomnienia z Twojego dzieciństwa :)
      Mój Synek też świetnie bawi się tymi kostkami, i muszę przyznać, że myślałam, iż skoro są papierowe to mogą się uszkodzić, ale użytkowanie zdecydowanie im służy, wyglądają lepiej niż na zdjęciu, zwłaszcza opakowanie, nabrało fajniejszych kształtów.
      Bardzo dziękuję za Twój komentarz

      Usuń
  4. cudny, widzialam takie drewniane i nie przyszlo mi do glowy ze taki moze byc i kartonowy!!pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nigdzie nie udało mi się dostać takiej wielkości klocków drewnianych, więc doszłam do wniosku, że skoro to ma być kalendarz adwentowy, to nie musi być z jakiegoś bardzo wytrzymałego materiału i karton też się sprawdzi. Jak na razie w użytkowaniu nie widzę oznak zużycia, ale kto wie co będzie przed Świętami :D Jestem dobrej myśli.
      Bree-dziękuję za Twój komentarz :*

      Usuń
  5. Przepiękny kalendarz!Odmierza magiczny czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Francesco, to prawda, to jest magiczny czas, uwielbiam to oczekiwanie :) bo czasami droga do celu jest ważniejsza niż sam cel.
      Dziękuję za komentarz.

      Usuń
  6. Fantastyczny pomysł...piękne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzialam, ze sie udalo zamiescic komentarz, hmm nie wiem czemu tak sie dzieje, ale moze jak piszez to wina operatora.
    Moj prezencik to juz w kazdej chwili moze byc rozpakowany :D choc jeszcze kilka dni zostalo, sciskam

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy2.12.12

    wow :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No piękny!! Taki kostkowy kalendarz miała moja ciocia... kurczę ile wspomnień przemiłych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję na miłe wspomnienia z tego czasu, który właśnie trwa :)
      Aneczko, dziękuję za komentarz

      Usuń
  10. Wspanialy pomysl i swietne wykonanie Ewo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny kalendarz:) Pamiętam taki mały drewniany z dzieciństwa... daleko mu było do Twojego, ale miło powspominać..;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jakoś nigdy nie miałam takiego kostkowego kalendarza, za to teraz mam ich kilka :) Uwielbiam je!
      Anulka dziękuję za Twój komentarz

      Usuń
  12. jest rewelacyjny przepiękny kalendarz:) fantastyczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle zaskakujesz, jest nadzwyczajny!
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  14. jak zawsze - zaczarowany , uroczy i oryginalny :) ściskam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kalendarz. Ja stworzyłam taki bardziej klasyczny i jestem nim zachwycona, ale myślę aby jeszcze szybciutko zrobić jeszcze jeden. Taki jak Twój. Jest cudny. Pozdrawiam serdecznie :) Oj, jak ja lubię tego Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  16. ŚLICZNY! bardzo mi się podoba w tej latarence; i grafika śliczna:) Pozdrawiam, a w Krakowie właśnie padają takie śnieżynki jak u Ciebie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku, dziękuję.
      Grafika i cyfry są dostępne zupełnie za darmo na blogu UHK Gallery Inspiracje.
      U mnie dzisiaj napadało:)

      Usuń
  17. Cudny jest!!!
    Jego forma jest rewelacyjna :))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki piękny i inspirujący kalendarz! Jestem zauroczona. Fantastyczny pomysł i cudowne wykonanie! Nie wspomnę już o "domku" dla niego. :)) Wspaniałe!
    Pozdrawiam ciepło
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ piękny kalendarz ! magiczny ten Twój świat... Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  20. Que bonitooooo¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
    Un abrazo

    OdpowiedzUsuń
  21. Que bonitooooo¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
    Un abrazo

    OdpowiedzUsuń
  22. Delikatny, lekko mroźny i piękny!

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam w Twoich pracach to,że zawsze są takie delikatne!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale fajnie to sobie wymyslilas. Po swietach mozna bedzie rozpoczac odliczanie dni do lata

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi się podoba..Zapraszam też do mnie klubtilda.blogspot.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.