czwartek, 31 maja 2012

Słodki błękit


Już za chwileczkę, już za momencik ...
Wielkie Święto - 1 Czerwca,
dlatego dzisiaj prezentuję kartkę adresowaną właśnie do dziecka.


Chciałam aby była delikatna, "łagodna"
dlatego po raz pierwszy (chyba) wykorzystałam zaokrąglacz brzegów, 
który kupiłam pół roku temu.


Do tworzenia swojej pracy wykorzystałam papiery z Galerii Rae
słodki odcień błękitu w krateczkę to Stado Misiów,
nie mogło też zabraknąć Tiulowej Mgiełki.


Całość dopełniłam błękitnymi kwiatkami 
i ornamentowymi wycinankami w tym samym odcieniu.
Dla przełamania monotonii użyłam organzowej wstążki w kolorze starego złota.

całuję
Ewa
Mimowolne Zauroczenia

7 komentarzy:

  1. Czarująca - to określenie, które ciśnie mi się na usta. Niebiańska, śliczna, lekka jak chmurka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Subtelna, przepiękna i ten błękit :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweet, Sweet, Sweet!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest naprawdę słodka:) Śliczny jest ten niebieski pomimo że za nim nie przepadam... Ostatnio się przełamuję:)PS listonosz dotarł z przesyłką?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewcia jak zwykle super, ten blekit jest cudny!
    pozdrawiam
    ps: musze skrobnac maila do ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawde slodziutkie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.