poniedziałek, 4 listopada 2013

Podsumowanie październikowej Gry w Kolory

Czas na podsumowanie październikowej Gry w Kolory,
prace zgłoszone przez dziewczyny przeszły moje najśmielsze oczekiwania.
Jest słodko i bardzo różnorodnie,
są cudowne kartki, piękne albumy, skrzyneczki, laleczki, poduchy, cuda!!!
Sami zobaczcie!

tu wyróżnienie dla wszystkich uczestniczek


a oto zgłoszone prace:(kolejność jest zupełnie przypadkowa)

          
  

 BARDZO, BARDZO Wam dziękuję Kochane !
XOXO


I już niedługo zapraszam do kolejnej zabawy,
mam nadzieję, że paleta kolorów Wam się spodoba,
wzięłam pod uwagę Wasze sugestie :)
ale dodałam też coś od siebie.

Zapraszam niebawem!

12 komentarzy:

  1. Wow, ależ piękne wszystkie prace!!! Postaram się przyłączyć do zabawy następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace! :)
    Niestety nie zdążyłam się załapać, ale tym razem na pewno wezmę udział :))
    przy okazji zapraszam na candy... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach , kolory , wykonanie ,,,,wszystko cudne !

    OdpowiedzUsuń
  4. Gorgeous!
    Loved them all, so beautiful and so different!
    Have a great week!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak duzo zgloszonych prac :) Ta sukieneczka to chyba karta, urocza :)
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam n kolejne wyzwanie :) ciesze się ,ze wzięłam w nim udział.Piękne prace !

    OdpowiedzUsuń
  7. Muy bonito. Me gusta mucho.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się cieszę, że odważyłam się na udział w Twojej zabawie.
    Prace współuczestniczek są piękne i - rzeczywiście - bardzo różnorodne. W sumie efekt świetny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również z przyjemnością wzięłam udział w zabawie :)) Mam nadzieję, że nie po raz ostatni :) Brawa dla wszystkich, prace są super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pisałam o tym już u siebie, ale chętnie powtórzę, iż dużą przyjemnością było dla mnie znaleźć się w gronie autorek tak cudnych prac! Dzięki za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście - pięknie i róznorodnie. Cudnie jest móc znaleźć się w tak zaszczytnym i utalentowanym gronie! :) W następnej zabawie również postaram się wziąć udział. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny banerek przygotowałaś;) Dziękuję za zabawę:) Wszystkie prace są śliczne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.