poniedziałek, 3 sierpnia 2020

Kadry z Paryża

Dzień dobry, dzień dobry.

Wstałam rano i poczułam się jakbym przespała kwartał, kładąc się do łóżka byłam pewna że jest lato, sierpień a wstałam jesienią. Przywitał mnie dżdżysty poranek z listopadowym klimatem, czyli od rana do wieczora trzeba mieć włączone sztuczne światło.

A miałam dziś robić zdjęcie kolejnej kartki!!!
Nie wiem jak to zrobię?
Nie za bardzo lubię doświetlanie ... no nic zobaczę.

Ale kartkę, którą dziś zobaczysz sfotografowałam już jakiś czas temu, 
wtedy było piękne letnie słonko.

Kartka jest bardzo podobna w kolorystyce do tej z poprzedniego posta
ale ma troszkę inny temat główny.
Do jej stworzenia wykorzystałam wykrojniki, taśmy filmowej oraz listki , które pochodzą z Scrapman_ekb.







Pozdrawiam
Ewa
Mimowolne Zauroczenia

MATERIAŁY:

Papiery P13
Tekturki Crafty Moly

2 komentarze:

  1. Podoba mi się kolorystyka tej pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie ,wkomponowane w siebie kwiaty i wieża,brawo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.