wtorek, 2 listopada 2021

We Mgle

 Dzień dobry, dzień dobry

Nastał listopad, jesienny czas pełen mgły i szarości.
Postanowiłam pójść za tymi wskazówkami i stworzyć wnętrze w takim klimacie.

Ponownie wykorzystałam plakaty POSTER STORE , 


Tym razem zrobiłam metamorfozę w pokoju syna.


Jak widać, wykorzystałam obrazy w neutralnej tonacji szarości, beżu i bieli.


PLAKATY drukowane są  papierze z odpowiednimi certyfikatami a ich jakość jest fantastyczna




Mam nadzieję, że pokazane inspiracje spowodowały, że nabrałaś/łeś ochoty na zmiany.
Jeśli tak, to mam dla Ciebie kod rabatowy do POSTER STORE

Rabat 35% dotyczy plakatów z wyłączeniem kategorii Selection , (rabat nie dotyczy ramek)
wystarczy wpisać:
zauroczenia_35
rabat obowiązuje od października do 5 listopada.


Pozdrawiam serdecznie
Ewa
Mimowolne Zauroczenia

1 komentarz:

  1. Anonimowy16.1.22

    Przepiękne prace gdybym sam był autorem to postawił bym je do gabloty ekspozycyjne i wystawiał w salonie by wszyscy mogli je oglądać i się nie kurzyły.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.