poniedziałek, 17 września 2012

Od poniedziałku- warto zacząć wyzwaniem

Ten tydzień będzie zdecydowanie pod patronatem wyzwań,
dzisiaj chciałabym Was zachęcić do wzięcia udziału 
w najnowszym wyzwaniu Galerii Rae-Od Linijki.


Dla mnie linijka jest narzędziem koniecznym 
przy wykonywaniu jakichkolwiek prac z papieru, 
podobnie z resztą jak ołówek, który nie wiedzieć dlaczego niknie w oczach,
dlatego postanowiłam oba te elementy umieścić w mojej wyzwaniowej pracy.

A jest nią pudełko na ... (o tym dowiecie się w kolejnym moim poście) 


a teraz trochę na temat użytych materiałów:
wykorzystałam świetny energetyczny papier z tej kolekcji I Kropka,
oraz czarny papier z kolekcji Ale Plama,
literka M pochodzi z Alfabetu w kropeczki
linijka jest stąd.

Bardzo Wam dziękuję za wszystkie komentarze,
za wsparcie,
za komplementy,
za zrozumienie

pozdrawiam
Ewa
Mimowolne Zauroczenia

pracę zgłaszam na wyzwanie w Scrap Galerii,
oraz Scrap Market.

24 komentarze:

  1. Co człowiek nie przeczyta, to sobie dopowie:) Właśnie się zastanawiałm co ty wyznawac tu będziesz eh:)
    Pudełeczko cacy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne :D rozbawił mnie ten komentarz, to może żeby Cię nie rozczarować, niech wyznaniem będzie to jakich narzędzi używam do robienia kartek, pudełek itp.

      Usuń
  2. Jak weszłam na Twojego bloga i zobaczyłam pracę to.... w pierwszej chwili szok :) czy aby na Twoim blogu jestem :) bardzo nietypowa praca jak dla Ciebie no i kolory... też jakieś nie Twoje.....
    Komplet jest cudny, pięknie dobrane kolory, wszystko współgra, prawdziwe cudo, to dowodzi, że wszystko możesz zrobić i we wszystkim jestes naprawdę dobra :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko, dziękuję za komentarz :D
      Cieszę się, że jeszcze mogę czymś zaskoczyć.
      Bardzo lubię połączenie czerwieni z czernią i mogę obiecać, że kolejna praca na blogu też nie będzie ani biała, ani kremowa.

      Usuń
  3. Oryginalny komplet, kolory super dobrane, świetny i praktyczny pomysł. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne pudełko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myszko, Katharinko, Bayu- dziękuję za wasze komentarze :D

      Usuń
  5. Jaka zmiana kolorystyczna :) Zaskakująca! :) A efekt wspaniały, masz niesamowite pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Eleganckie i z klasą jest to pudełeczko! Świetnie dobrane kolory,masz smak i styl widać to w twoich pracach. Pozdrawiam Francesca

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne pudełeczko na przybory albo przydasie:), ważne,że efektowne!

    pozdrawiam serdecznie:)

    moje aniutkowo

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne pudełko.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy17.9.12

    A mnie przeszło do głowy takie skojarzenie, że pudełko mogłoby skryć karteczkę dla nauczyciela. W końcu dzień nauczyciela niebawem :))
    A samo pudeleczko mnie zachwyciło.
    Pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, rzeczywiście o tym nie pomyślałam-dziękuję za sugestię i przypomnienie, muszę koniecznie zrobić jakąś kartkę na ten dzień.

      Usuń
  10. Śliczna, pomysłowa praca:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja juz to pisalam, ze co jeden twoj pomysl to nowszy,lepszy, piekniejszy. Malenki olowek uroczy, i ta linijka strasznie mi sie spodobala,usciski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Atenko, dziękuję-mnie też rozczulił ten ołówek, dlatego postanowiłam go tu dodać.

      Usuń
  12. Śliczne! Może skryje jakiś skarb Mapusia?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tym razem obeszło się bez przeszyć maszynowych i równie wygląda to rewelacyjnie! Ciekawa jestem co będzie w środku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ArtIs-no rzeczywiście podarowałam sobie przeszycia na pudełku :)
      Środek już do obejrzenia! i ten ma mnóstwo przeszyć!
      Izuniu, dziękuję za Twój komentarz.

      Usuń
  14. Cudne to pudełeczko i takie dopracowane!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.