czwartek, 13 grudnia 2012

Gdy za oknem mróz

Kochani,
jestem pod ogromnym wrażeniem życzeń jakie przesyłacie na CANDY,
czytam je sobie i jestem zachwycona!
Niektórzy piszą, że nie mają talentu a przysyłają tak piękne życzenia,
że czytając je, ze wzruszenia mam łzy w oczach.
Bardzo dziękuję za udział wszystkim, którzy już wysłali do mnie maila,
a tych , którzy jeszcze nie zdążyli
serdecznie zapraszam.
....................................

Gdy za oknami mróz i mnóstwo śniegu wokół,
to znaczy że za chwilę będą Święta.
Pełne radości, dziecięcych uśmiechów i zachwytów ,
najpiękniejsze Święta to te, które można spędzić w gronie kochających osób.


Dziś świąteczna kartka, zrobiona z przepięknego papieru z kolekcji Winter Time 06
ze sklepu Studio 75,
papier jest biało-beżowy, z efektem wzorów malowanych przez mróz na szybach.
Skomponowałam go z pastelowym różem i bielą.


Kartka, jak widać miała imitować drzwi, przez które widać wnętrze domu
w Wigilijny wieczór.
Wszystkie elementy są wycinane oddzielnie i przyklejane na taśmę dystansującą, 
dla uzyskania efektu trójwymiarowości
okno ma też "szybkę", ale jakoś na zdjęciu tego nie widać?


A jak Wy
 lubicie spędzać Święta?
...................................................

Chciałam Wam pokazać co wygrałam w Candy u Myszki z The Mouse House


Gwiazdeczki już zawisły na gałązkach Choinki,
a gazetkę przeglądam i przeglądam i ...zachwycam się:)
Dostałam jeszcze od Myszki, przepiękną, Świąteczną kartkę z życzeniami
Myszko-bardzo, bardzo jeszcze raz dziękuję,
sprawiłaś mi ogromną radość.

pozdrawiam
Ewa
Mimowolne Zauroczenia

44 komentarze:

  1. Ewuniu!!! Niesamowita karteczka, bardzo bardzo klimatyczna !! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marciu, bardzo dziękuję za te przemiłe słowa.

      Usuń
  2. Zgadzam sie z Marcia ..:) Wspaniala kreacja i taka tajemnicza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka jest piękna nie mogę oderwać oczu te kolory dodają jej delikatności piękna .Pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki o i zapomniałabym gratuluje wygranej .

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest REWELACYJNA!Jedyna w swoim rodzaju,piękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba:)
      Dziękuję za komentarz.

      Usuń
  5. prześliczna karteczka, delikatna bardzo fajna kompozycja:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewcia jestes wielka! Potrafisz zaskakiwac i wciaz coraz bardziej, ta karta jest bardzo pomylowa, zachwycajaca, i idealnie wykonana jak Ty tylko potrafisz.
    usciski
    ps:lece do poprzednego postu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Atenko, taki komplement z Twoich ust?! Wow, chyba lekko fruwam nad ziemią :)Dziekuję :*
      A na Candy zapraszam.

      Usuń
  7. Kartka śliczna. W candy nie biorę udziału bo mam już taką miskę i nie chcę zabierać innym szans.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lilla, dziękuję.
      Chyba chodzimy podobnymi ścieżkami i podoba nam się to samo:)
      Przyznam Ci się, że mam 2 takie miski, a ta jest 3 kupiona specjalnie na Candy. Stwierdziłam, że jak nie będzie chętnych to tę też zagospodaruję.

      Usuń
  8. Ewa.... ta kartka ma niesamowity, nipowtarzalny i jakże świąteczny klimat... to niewątpliwie najpiękniejsza kartka świąteczna jaką w tym toku widziałam...
    JESTEŚ WIELKA :)

    Pozdrawiam Cię przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko, ale mi ładnie napisałaś!
      Bardzo Ci dziękuję:*

      Usuń
  9. Jest piękna, taka tajemnicza, intrygująca, pełna magii... Drzwi wyglądają jak prawdziwe:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu, starałam się bardzo by drzwi były drzwiami, bardzo dziękuję Ci za komentarz.

      Usuń
  10. Kartka jest zjawiskowa...pełna magii świąt :) za każdym razem jestem zaskoczona Twoimi pomysłami! i zgadzam się - to jedna z piękniejszych kartek świątecznych, jakie kiedykolwiek widziałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? to bardzo się cieszę :D
      Dziękuję Impresjo.

      Usuń
  11. Prawdziwe arcydzieło sztuki... niesamowicie piękna i dopracowana szczegółach ;) Buziaki - Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Perfekcyjna,cudna ,urocza, ACH :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To jest chyba najpiekniejsza kartka świąteczna jaką widziałam!!! A widziałam juz sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak by mogło być inaczej niż pięknie? :)
    ja też nie mam talentu do pisania:( ale może się postaram ?;)ściskam ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Drzwi jak z bajki! Taśma dystansująca - fajna nazwa, ja zawsze nazywałam ją gąbczastą;)
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Za każdym razem, gdy tu zaglądam, czuję sie, jak Alicja w Krainie Czarów. A moje zauroczenia nie są wcale mimiowolne, bo przychodzę tu celowo i z wielka radością im ulegam ... Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maszko, nawet nie wiesz ile przyjemności sprawił mi Twój komentarz!
      Bardzo dziękuję.

      Usuń
  17. Pięknie i magicznie...Ślę grudniowe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka*
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peninia, a ja mam cały czas dług w stosunku do Ciebie, wiem i pamiętam.
      Czy mogę się jakoś zrewanżować?

      Usuń
  18. Kartka z drzwiami powalajaca. Pierwsze wrażenie to prawdziwe drzwi i myśl gdzie sfotografowałaś takie piękne drzwi. Pomysł cudowny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicjo, uwielbiam oglądać ciekawe drzwi, ale nawet nie przypuszczałam, że uda mi się stworzyć podobne wrażenie na kartce :)
      Dziękuję za Twój komentarz

      Usuń
  19. Najpiękniejsza kartka jaką ujrzały moje oczy w tym roku , istne cudo ,szkoda że ja zawsze dostaje takie zwykłe kartki aczkolwiek i tak są miłe pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uważam, ze każda kartka jest dowodem na to, że ktoś o nas pomyślał.
      Fajnie jest dostawać kartki, a najlepiej robione ręcznie :)
      Bardzo dziękuję za komentarz.

      Usuń
  20. No tak,jak za oknem mrozik to najlepiej w ciepłym doku...cudnie wyszła ta karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, mam takie samo zdanie :)
      Dziękuję za odwiedziny.

      Usuń
  21. Tak tą kartka mnie oczarowałaś jest taka magiczna ,cudowna brak mi słów idę dalej gapić się w okienko w drzwiach :)



    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy4.6.14

    These are really wonderful ideas in regarding blogging.

    You have touched some nice factors here. Any way keep up wrinting.


    Feel free to surf to my blog post :: Suburbia cheat download

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.