poniedziałek, 31 grudnia 2012

... bo w domu najlepiej

Każdy z nas inaczej lubi spędzać ostatni dzień w roku,
ba te upodobania zmieniają się nam wraz z upływającym czasem,
kiedyś dla mnie Sylwester oznaczał BAL przynajmniej na 100 par,
a dziś uwielbiam spędzać ten czas 
w domu, bo gdzieżby mogło być lepiej, cieplej przytulniej, bezpieczniej?

A jak wygląda Wasze świętowanie?
Czy ta noc z 31 grudnia na 1 stycznia jest dla Was wyjątkowa?
Gdzie lubicie witać Nowy Rok?

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem,
dowiedziałam się wiele nowych rzeczy,
i to dzięki Wam!
Super, że mieliście ochotę dzielić się ze mną swoimi tradycjami:)

Na dziś, symbolicznie przygotowałam zimowy domek pełen słodkości
takim domkiem można obdarować pierwszą osobę, 
która w Nowym Roku przekroczy próg naszego domu,
myślę, że sprawi wiele przyjemności.


Domek wykonałam z papierów dostępnych w UHK Gallery


oraz z naturalnej kory,
całość przewiązałam zwyczajną dratwą



Zimowy domek zgłaszam na konkurs



i choć sceneria na zdjęciu jest iście zimowa, to to co jest za oknami
bardziej przypomina wiosnę,
a jeśli wiosna to muszę pokazać Wam co wygrałam w Candy u Ani
z bloga Cottoni


prawda, że wiosna w pełnej okazałości!
Aniu bardzo dziękuję za cudowny prezent:*

Kochani,
w tym niezwykłym dniu życzę Wam
wszystkiego co najlepsze


Ewa
Mimowolne Zauroczenia

Bardzo dziękuję, za ciągle nadchodzące maile z życzeniami,


jesteście niesamowici

Dziękuję :*

Tych, którzy jeszcze nie zdążyli ich wysłać, serdecznie zapraszam
mogą to być również życzenia Noworoczne:)

63 komentarze:

  1. domek uroczy oczywiście :) my zazwyczaj w domu, czasem znajomych ;)
    Kochana życzę Ci Wszelkiego Spełnienia w 2013 ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję, dziękuję :*
      i dla Ciebie też, najlepsze życzenia

      Usuń
  2. Cudowny domek :)
    Zawsze chętnie witam Nowy Rok, troszkę też dlatego, że urodziłam się właśnie w ten dzień :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu, dziękuję!
      Życzę Ci wszystkiego co najlepsze z okazji Urodzin i Nowego Roku.

      Usuń
  3. Wspaniały domek i świetny pomysł na obdarowanie gościa!
    Ślę serdeczności!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zjawiskowy domek! Ślę wszelkich serdeczności na po świętach i Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadwigo, bardzo dziękuję,
      pomysł na życzenia po świętach kupuję-genialny!
      Tobie również życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

      Usuń
  5. Ewuniu cudo wyczarowałaś. Jestem oczarowana domeczkiem.
    W nadchodzącym 2013 Roku życzę Ci niegasnącej weny, zdrówka i spełnienia marzeń. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, dziękuję:*
      Dla Ciebie również wszystkiego dobrego!

      Usuń
  6. Anonimowy31.12.12

    SZCZĘŚLIWOŚCI ŻYCZĘ W 2013 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczesliwego nowego Roku 2013

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ewelino, Tobie też życzę szczęścia w Nowym Roku.

      Usuń
  8. Cudny domeczek! Życzę wszelkiej pomyślności w nadchodzącym Nowym Roku!Ja spędzam w tym roku sylwestra w domku przy kominku z szampanem,skromnie i romantycznie. Kiedyś musiałam mieć w okół siebie mnóstwo ludzi żeby się dobrze bawić,teraz wręcz odwrotnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Francesco, życzę Ci zatem aby ten wieczór okazał się romantyczny ale nieskromny, w gronie najukochańszych osób.
      Dziękuję za Twój komentarz.

      Usuń
  9. Cudnościowy domeczek!
    Wszystkiego najlepszego w nowym roku, niech ci się darzy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowity domeczek !
    Życzę Ci Ewo spełnienia marzeń w tym Nowym Roku i nieustającej weny chociaż jej to chyba nigdy Ci nie brakuje :)
    Buziaki :)
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna chatka :) Zainspirowałaś mnie i również wzięłam udział w konkursie :)
    Spełnienia w Nowym Roku!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelinko, bardzo dziękuję-powodzenia w konkursie :)

      Usuń
  12. Cudny domek:)
    Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!
    pozdrawiam i też "bawię się" w domu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angel, dziękuję:*
      Zabawa w domu też może być fajna, czego Ci życzę.

      Usuń
  13. Alez cudna dekoracja!
    Ja dziś też w domciu... chyba pierwszy raz od 30 lat.............
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elis, kiedyś musi być ten pierwszy raz :) Szampańskiej zabawy.

      Usuń
  14. Bardzo dziękuję Małgosiu:*

    OdpowiedzUsuń
  15. o jaki pyszny!!! i jak pięknie podany! Serdeczności w nowym roku! dzięki za zgłoszenie do konkursu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bea, cieszę się, ze Ci się podoba, bardzo dziękuje za życzenia :*

      Usuń
  16. Ja nie traktuję Sylwestra wyjątkowo. Spędzam go wtulona w ramiona kochanego mężczyzny. czekam do północy by przy kieliszku szampana podziwiać fajerwerkowy widok z okna. A mam na co się pogapić.... Twoje prace i twoje zdjęcia powinny zdobić jakąś wyjątkową książkę dla miłośników piękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lillu, bo każdy dzień jest wyjątkowy jeśli będziemy chcieli by taki był.
      Co do ramion mam podobnie, ale za oknami pewnie trochę mniej, bo mieszkam w dość odludnym miejscu.
      Bardzo Ci dziękuję za te piękne słowa :*

      Usuń
  17. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku !
    Wszelkiej pomyślności,zdrowia i zrealizowanych marzeń !
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Domek jest cudny:) Nawiązując do formy spędzania Sylwestra muszę przyznać, ze podobnie jak Ty uwielbiam spędzać go w domowej atmosferze czekając do północy na magicznie błyszczące fajerwerki, składając najbliższym życzenia noworoczne przy kieliszku szampana. Może nic nadzwyczajnego, a jednak witanie w ten sposób Nowego Roku ma swój niepowtarzalny urok, który potrafimy docenić tylko my - fascynaci domowego zacisza:)...

    Niech Nowy Rok zabłyśnie kolorami tęczy i przyniesie niezapomniane chwile, niech dostarczy Ci wiele inspiracji do dalszego tworzenia. Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!
    Ja też najbardziej lubię w domku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu :* Tobie również wszystkiego dobrego.

      Usuń
  20. U ciebie jak zawsze piękne rzeczy :))Kochana , wszystkiego naj !a u mnie bez balu, w domku, tak jest mi teraz najlepiej :))
    Dobra, radości i miłości !!
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W domu też może być bal :)
      Ula wszystkiego dobrego!
      Dziękuję za Twój komentarz

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alicjo, dla Ciebie również pomyślności.

      Usuń
  22. SZCZĘSLIWEGO NOWEGO ROKU zyczę

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego dobrego w nadchodzącym Nowym Roku życzę, aby ta 13 była dla nas wszystkich szczęśliwa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny domek! Życzę wspaniałego, twórczego Nowego 2013 Roku:*

    OdpowiedzUsuń
  25. Ewa, wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  26. Papier... Niby to takie proste, a dla mnie ciągle magia... Piękna praca!

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak, ostatnio często spędzamy Sylwestra w domku , w większym lub mniejszym gronie .
    Prezencik dla pierwszej osoby która przekroczy dziś Twój próg przepiękny !!!
    Szczęśliwego Nowego Roku dla Ciebie i Twoich bliskich :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, dziękuję :*
      Widzę, że domowy Sylwester w tym roku jest najpopularniejszy :)

      Usuń
  28. Poodkrywałam, pooglądałam...subtelnie, kobieco, pięknie, klimatycznie:))
    Cieszę się,że tu trafiłam:)
    A Sylwestra najchętniej lubię spędzać kameralnie w domu- od lat...
    nawet kiedy obowiązki wzywały, udawałam chorobę...
    Nic na to nie poradzę- domatorka ze mnie, w domu czuję się najlepiej, tu przeciez każdy kąt zaaranżowałam po swojemu, jak nie czuć się dobrze u siebie?
    Pozdrawiam serdecznie,życząc Tobie i całej rodzinie szczęśliwego Nowego Roku!
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. M.arto-bardzo dziękuję za Twój komentarz i za życzenia.
      I zapraszam częściej.

      Usuń
  29. Domek jest uroczy, czy na dachu jest kora brzozy? Miły zwyczaj z tym wręczaniem słodyczy. Moje Sylwestry też ewoluowały. Najpierw były bale, potem przerwa na cztery ciąże (czasem jakaś prywatka) od sześciu lat Koncert w Filharmonii Lubelskiej połączony czasem z balem.
    Wszelkiej pomyślności w Nowym Roku.
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cyga, tak to naturalna kora brzozy, suszona od kilku lat.
      Fajne te Twoje Sylwestry:)
      Dziękuję za życzenia:*

      Usuń
  30. Niesamowity! Pomysł z korą genialny:) Pomyślności na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aka, dziękuję za przemiły komentarz i życzenia.

      Usuń
  31. Cudny domek!!!
    Gratuluję wygrania candy :*
    Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.