niedziela, 15 czerwca 2014

Kartki na warsztaty z okazji Dnia Taty

Niedawno miałam okazję prowadzić warsztaty dla grupy 7 latków,
przygotowując się do nich najpierw musiałam wybrać temat,
stwierdziłam, że najlepszym będzie Dzień Taty.

Oto co zaproponowałam dzieciakom do wykonania:


To proste kartki przypominające męskie koszule


ale, że każdy Tato, jest inny przygotowałam kilka wersji do wyboru


jest elegancka koszula z muchą i marynarką


a także z samą muchą w innej-harmonijkowej wersji





jest też wzorzysta koszula z guzikami


oraz koszula z krawatem.

Jak pewnie się domyślacie,
na warsztatach powstało jeszcze mnóstwo innych koszul,
dziecięca wyobraźnia nie zna granic.
Na razie nie mam zdjęć ale może je dostanę ;)

a Wy macie już kartki dla Taty?

pozdrawiam serdecznie
Mimowolne Zauroczenia

wykaz wykorzystanych materiałów znajdziecie na blogu Scrapek.pl


8 komentarzy:

  1. Co za elegancki post, że tak powiem "pod krawatem"

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewcia ja zawsze mam problem z kartami dla taty, dziadka, meza, to trudny temat. Ale Ty poradzilas sobie idealnie! Bardzo podobaja mi sie :)
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki. Takie eleganckie, bez zbędnych dupereli ;)
    Bardzo mi się podobają ;)
    Pozdrawiam,
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny pomysł !

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł i rewelacyjny rezultat!
    Miałam ostatnio problemy z dostępem do internetu; aż strach, ile Twoich postów przegapiłam! No, ale już nadrobiłam zaległości.
    Koło ratunkowe z poprzedniego posta jest bardzo fajne; a czy malowałaś je, czy to "czysty" styropian?

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne i bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super pomysł, warsztaty pewnie udane ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.