niedziela, 22 czerwca 2014

Na Dzień Taty trzy krawaty i mucha!

Męskie kartki,
z nimi zawsze jest najtrudniej.
Nadchodzący Dzień Ojca sprowokował mnie do zrobienia kartki w stylu C&S.


Do zrobienia kartki wybrałam bardzo prosty papier przypominający płótno
do tego dołożyłam kawałek papieru z wyciętego pudełka craftowego.


Obowiązkowo musiało znaleźć się 
które znajdziecie na półkach sklepu Scrapek,
to wycinanka Anemone


resztę napisu wydrukowałam.
Mucha i krawaty zrobiłam z tych papierów

pozdrawiam
Mimowolne Zauroczenia


6 komentarzy:

  1. Ta kolekcja krawatów jest rewelacyjna.Fantastyczna praca : )

    OdpowiedzUsuń
  2. I wyszło genialnie!!! Taka karteczka zachwyci każdego tatusia i jestem pewna, że łza w oku się zakręci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, Ewo, karteczka. Skromna a jednocześnie elegancka ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.