piątek, 25 listopada 2016

Adwentowo

Już w najbliższą niedzielę zaczynamy Adwent,
dlatego u mnie stroik adwentowy ale w trochę innym wydaniu,
zamiast 4 świec postawiłam jedną, 
a oznaczenia kolejnych niedziel postanowiłam zasymbolizować za pomocą grafik z Digital Paper na każdym boku osłonki w której stoi.








Dodatkowo powstały bombki na choinkę do kompletu 
(tak, wiem że to szybko jak na stawianie choinki ale co poradzę, że tak lubię Święta a właściwie ten czas oczekiwania na nie? ) .
Nie uświadamiałam sobie tego, że robię to "za wcześnie" dopiero jak pojechałam do sklepu o godzinie 20 i wpadłam zdyszana by dokupić jeden łańcuch lampek (bo niespodziewanie- jak co roku -coś tam się przepaliło) pani mnie obsługująca zrobiła oczy wielkości indyczych jaj, domyśliłam się, że jednak coś jest na rzeczy. 

A jak tam Twoje przygotowania do Świąt?






Pozdrawiam
i życzę Ci miłego dnia

Eva
Mimowolne Zauroczenia


11 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia. I ta choina w tle :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem co napisać...Piękne! Niesamowite!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, jak cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zachwycający stroik :) piekne zdjęcia :) ja przygotowałam ciasto na piernik staropolski leżakuje w chłodnym, pierwszy raz robie i mam nadzieję że wyjdzie .

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie i oryginalnie. U nas standardowo 4 świece :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulujemy wygranej w wyzwaniu Białych Kruczków! Prosimy o kontakt celem odbioru nagrody! Pozdrawiamy! sklep@bialekruczki.pl

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.