środa, 2 listopada 2016

Jesień w kadrze

Dzisiejsza pogoda jest totalną katastrofą,
takiej jesieni nie lubię, jest zimno, wietrznie a ciśnienie takie że padam na twarz.
Ale nie ma to jak zajrzeć do telefonu i odtworzyć obraz jesieni tej złotej sprzed kilku dni.
Zdjęcia potraktowałam aplikacją PRISMA, 
w kolażach wykorzystałam dokładnie to samo zdjęcie, zastosowałam tylko różne filtry.
Efekty mnie zauroczyły, ale jestem bardzo ciekawa Twojej opinii :)








Pozdrawiam gorąco
Eva
Mimowolne Zauroczenia

7 komentarzy:

  1. ciekawe efekty, drzewo wyszło świetnie, takie przefiltrowane :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podobają mi się te efekty malarskie. Fioletowe drzewo jest wspaniałe choć takie mało jesienne :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie używałam tej aplikacji, ale efekty bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się podobaja bardzo, fajnie wyszły grzyby i szyszki.Ewunia a jak ściągnąc ta aplikację,czy ona jest równiez na komputer czy tylko na telefon?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaguniu, nie mam pojęcia bo mi Dziecko zainstalowało na telefonie.Buziaki.

      Usuń
  5. Wow!!! Beautiful! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zachwycający stroik :) piekne zdjęcia :) ja przygotowałam ciasto na piernik staropolski leżakuje w chłodnym, pierwszy raz robie i mam nadzieję że wyjdzie .

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.